Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@23:32:17 GMT

رضایت نیروی‌ انسانی شرط رضایت ذی‌نفعان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۲۹۴۳

رضایت نیروی‌ انسانی شرط رضایت ذی‌نفعان

امتداد - مدیران شرکت‌ها با جلب رضایت نیروی انسانی می‌توانند شاهد رضایت ذی‌نفعان و نیز موفقیت و پیشرفت شرکت باشند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع‌انسانی، ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: در صورتی که کارمندان احساس کنند برای مجموعه فردی باارزش هستند پس با به‌کارگیری خلاقیت و توانمندی خود تلاش می‌کنند تا بسترهای پیشرفت شرکت و همچنین رضایت ذی‌نفعان را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور گفت: گزینش مناسب، برگزاری دوره‌های آموزش‌های حرفه‌ای، شکل‌دادن اخلاق حرفه‌ای و در نهایت طراحی و اجرای برنامه‌های انگیزشی برای کارکنان از جمله عواملی هستند که می‌تواند در زمینه جلب رضایت مشتریان موثر باشد.
مدیرعامل ساتا با تاکید بر اینکه بیمه‌های بازرگانی با ریسک معنا پیدا می‌کنند،گفت: مدیران شرکت‌های بازرگانی برای رشد و تعالی مجموعه و دریافت این ریسک ناگزیر به فروش بیمه‌نامه، جذب منابع و سرمایه‌گذاری در بخش‌های سودده هستند.
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور موفقیت بیمه‌های بازرگانی را در گرو اعتماد و رضایت مردم دانست و گفت: مدیران شرکت‌های بیمه با پاسخگویی و انجام به موقع تعهد خود می‌توانند ریسک جدایی مشتریان از شرکت را کاهش دهند.
وی اظهار کرد: مدیران و کارشناسان شرکت‌های بیمه با فراهم کردن محیط و ابزارهای فیزیکی و غیرفیزیکی مناسب می‌توانند این امر را محقق سازند.
مدیرعامل ساتا با تاکید بر اینکه رفتار کارکنان مهم‌ترین مولفه غیرفیزیکی در رضایت مشتریان است، خاطرنشان‌ کرد: امکانات محیطی یا هتلینگ و همچنین مجهز بودن زیرساخت‌های فن‌اوری و نرم‌افزاری و برقراری و اتصال مستمر کاربران به سامانه از اساسی‌ترین مولفه‌های فیزیکی در جلب رضایت جامعه هدف هستند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح چهارشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان جامعه کارگری استان کرمان با بیان اینکه در بحث کارگری ما مسئولان موظفیم که حداکثر رضایتمندی را در این گروه فراهم کنیم گفت: کارگران زیادی در بخش‌های معدنی، صنعتی و یا شرکت‌های پیمانکاری با حداقل حقوق قانون کار فعالیت می‌کنند، لذا تا جایی که در توان داریم باید به آنها کمک کرده و ایمنی محیط کاری آنها را فراهم کنیم.

وی، مهارت‌افزایی نیروهای کارگری را مهم دانست و افزود: کرمان استانی معدن پایه است و به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی آن باید نیروی انسانی تقویت و آموزش ببیند.

وی افزود: دولت در راستای ظرفیت‌های اجتماعی و شرایط موجود به دنبال رفع بخشی از مشکلات کارگران در بحث پرداخت‌ها و امنیت شغلی است.

فداکار، توجه بخش‌های خصوصی، پیمانکاران و کارفرمایان به نیروهای انسانی خود را مهم دانست و افزود: پایه تولید مجموعه، نیروی انسانی است و تولید باکیفیت و بیشتر و بهتر با حمایت نیروی کار و رضایتمندی آنها میسر خواهد شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه این استان نیمی از حقوق معادن کشور را پرداخت می‌کند و نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است گفت: استان کرمان به دلیل شرایط خاص صنعتی و معدنی نسبت به سایر استان‌ها نیاز بیشتری به تخصص نیروهای انسانی کار دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی استان کرمان باید نیروی انسانی متناسب آن تقویت شود و لزوماً خیلی از موارد نیروی انسانی زیر دیپلم و ماهر احتیاج است که شرکت‌ها جذب خواهند کرد.

کد خبر 6094413

دیگر خبرها

  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند