Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار حیدری گفت: من نیز عملکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید را بسیار ضعیف ارزیابی می کنم و نمره ای بیشتر از ۵ به آن تعلق نمی گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص نظر سنجی این شبکه اطلاع رسانی با موضوع عملکرد دولت تدبیر و امید، که 84 درصد از مردم نمره ضعیفی را به آن اختصاص داده اند، اظهار داشت: در این خصوص من نیز عملکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید را بسیار ضعیف ارزیابی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید و در راس آن وزیر اقتصاد ضعیف ترین تیم در طول ۴۰ سال گذشته در کشور بودند.

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط بحرانی و تحریم هایی که بر کشور ما حاکم بود، باید قوی ترین تیم اقتصادی انتخاب می شد اما با کمال تاسف ضعیف ترین تیم اقتصادی در تاریخ ۴۰ سال اخیر امور را در دست داشتند.

حیدری بیان داشت: اگر بخواهیم منصفانه امتیازی به شاخه ها و زیر شاخه های تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید بدهیم، نمره ای بیشتر از ۵ به آن تعلق نمی گیرد.

وی ادامه داد: در وضعیت اقتصادی مردم در طول دولت تدبیر و امید هیچ بهبودی ایجاد نشد بلکه روز به روز معیشت مردم ضعیف تر هم شد.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی بزرگترین و قوی ترین منابع خدادادی را در اختیار دارد و لازمه بهره برداری از آن حضور تیم اقتصادی قوی است اما متاسفانه چون تیم اقتصادی این دولت ضعیف هستند، نتوانستند از آن برای ارتقاء معیشت و اقتصاد مردم بهره کافی را ببرند.

وی ایران را کشوری غنی به لحاظ منابع خدادادی معرفی کرد و اظهار داشت: ما کمبود منابع در کشور نداریم بلکه مشکل مدیریتی در دولت داریم، یک فرد مدیر می تواند از این منابع خدادادی به درستی استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اقتصادی دولت تدبیر و امید تیم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است