Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از گروه‌های فناور تولیدی به منظور اصلاح حرکات پا و در راستای پیشگیری و کاهش معضلات پا و عوارض ناشی از استفاده از کفش‌های غیراستاندارد مانند کمردرد و زانو درد، اقدام به تولید محصولات آنتی باکتریال مراقبتی از پا کرده است.

به گزارش ایسنا، محصولات تولیدی این مجموعه شامل تجهیزات پیشگیری، مراقبتی و تخصصی پا نظیر کفش، صندل و کفی طبی متناسب با قوس پا، پد هالوکس والگوس، پد خار پاشنه، پد متاتارسال و… است که تاکنون وارداتی بوده است و این شرکت با بومی‌سازی فناوری تولید این محصولات و طراحی و ساخت محصولات پاپوش و پاپزشکی جدید در تلاش است تا محصولاتی مشابه نمونه‌های خارجی را تولید و در بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد استفاده شده در این محصولات شامل پلی‌اورتان، سیلیکون، پلی ژل، پارچه‌های آنتی‌باکتریال، نانوذرات، انواع چرم‌های طبیعی و مصنوعی که با استفاده از دستگاه‌های تزریق، فرم‌دهی، قالب پرس و لمینت‌ها و… در تولید محصولات به کار گرفته می‌شوند. اضافه شدن خاصیت آنتی‌باکتریال و نانوذرات به محصولات این شرکت باعث شده است که از ایجاد بوی بد و عرق پا جلوگیری شود. همچنین این محصولات برای استفاده افراد دیابتی مناسب‌تر شده چرا که مانع رشد باکتری می‌شود.

کفی طبی آرچدار اسپرت و مجلسی آنتی‌باکتریال این شرکت مناسب فشار و دمپینگ ضربه، ثبات و هم‌ترازی بدن، پایداری و حمایت از قوس طولی داخلی و کفی طبی ارتوپدی آنتی‌باکتریال آن از قوزک و قوس پا حمایت کرده و از چرخش پا پیشگیری می‌کند. تعدیل فشارها و توزیع مناسب نیروها در کف پا، سبک و راحت، کمک به اصلاح ساختار کف پا، تعدیل فشارها و توزیع مناسب نیروها در کف پا از دیگر مزایای این محصول است.

بر اساس اعلام ستاد نانو، کفی طبی دیابتی آنتی‌باکتریال ساخته شده از مموری فوم است و موجب کاهش فشار از کف پا، استفاده از چند لایه جهت بهبود عملکرد است. زیرنشیمن طبی آنتی‌باکتریال این شرکت نیز قابل ‌نصب بر روی انواع صندلی‌های اداری، اتومبیل و ویلچر است و گردش آزاد هوا و کمک به بهبود سریع‌تر زخم‌های احتمالی، رفع مشکلات ناحیه تحتانی مانند هموروئید (بواسیر) از مزایای آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کفی کفش فناوري نانو آنتی باکتریال کفی طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سازمان برنامه و بودجه 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • تولید دارویی که از دیابت جلوگیری می‌کند
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ۴ ادویه ضد آلزایمر
  • بودجه ۱۰ هزار میلیاردی فوق‌العاده خاص نظام سلامت
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست