Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@21:49:30 GMT

پایان کار زورگیران مسافرنما در قم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۳۱۷۰

پایان کار زورگیران مسافرنما در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت، ۲ تن از سارقانی که به عنوان مسافر یک دستگاه پراید فردی مسن، خودرو وی را در حوالی میدان شوش تهران با تهدید سلاح سرد سرقت کرده بودند،در آزادراه قم - تهران دستگیر شدند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی در این خصوص اظهار داشت: ۲ تن از سارقانی که به عنوان مسافر یک دستگاه پراید فردی مسن، خودرو وی را در حوالی میدان شوش تهران با تهدید سلاح سرد سرقت کرده بودند، خودرو مذکور توسط مأموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت در کیلومتر ۵۵ آزادراه قم - تهران شناسایی و با تلاش مأموران متوقف و متهمان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این افراد اعتیاد به مواد مخدر داشته و از آن ها مقادیری مواد افیونی شیشه کشف شده است، گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه با دعوت از مال باخته خودرو به وی تحویل و نامبرده از زحمات پلیس قم در دستگیری سارقان قدردانی کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: پلیس در تامین امنیت مردم شبانه روز در تلاش بوده و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان