Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این هفته، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۶ بازی از سری بازی‌های هفته‌های نهم و یازدهم پیگیری شد و ترکیب بهترین‌ها از دل این چند بازی بیرون آمدند. سه تیم میزبان به برتری رسیدند؛ ۲ بازی به تساوی رسید و استقلال تنها میهمانی بود که به برتری دست پیدا کرد. آبی‌پوشان تهرانی جلوتر از سپاهان، پرسپولیس، گل گهر و پیکان بیشترین نماینده را در ترکیب برترین‌های این هفته دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان: علیرضا حقیقی(گل‌گهر سیرجان)

در هفته‌ای که هیچ دروازه‌بانی عملکرد برجسته‌ای نداشت؛ علیرضا حقیقی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش و همچنین یکی دو مهار خوب عنوان بهترین گلر را به دست آورد. او دوباره در حال نزدیک شدن به روزهای خوب ابتدای فصل است.

مدافعان: آرمین سهرابیان(گل‌گهر سیرجان)، آرش قادری(پیکان)، امید نورافکن(سپاهان)

یکی از دلایل آرامش گل‌گهر مقابل آلومینیوم در فاز تدافعی، حضور آرمین سهرابیان بود. مدافع پیشین سایپا و استقلال برابر نماینده اراک نمایش کم‌نقصی در قلب خط دفاعی داشت. آرش قادری مدافع پیکان نیز علی‌رغم اینکه تیمش ۲ گل خورد و شکست را پذیرا شد عملکرد خوبی داشت و این عملکرد قابل قبول به یک گل هم منجر شد. در نهایت به امید نورافکن می‌رسیم. مدافع چپ تیم سپاهان در برابر پیکان جزو بهترین بازیکنان تیمش بود. هم نفوذهای موثری داشت و هم در کارهای تدافعی جزو بهترین نفرات تیمش بود.

هافبک‌ها: احمد نوراللهی(پرسپولیس)، میلاد سرلک(پرسپولیس)، داریوش شجاعیان(استقلال)، سروش رفیعی(سپاهان)

یک گل سه امتیازی حساس و یک بازی بسیار کم‌اشتباه از سوی احمد نوراللهی که خیلی به آن نیاز داشت. او بعد از تحمل فشارهای زیاد به خوبی و با موفقیت توانست با ان کنر بیاید و کنترلش کند. البته که احمد تنها هافبک خوب پرسپولیس برابر فولاد نبود و باید از میلاد سرلک هم نام ببریم. بازیکن باکیفیتی که برابر نماینده خوزستان مانند یک گلادیاتور در میانه میدان عمل کرد و از عوامل برتری تیمش بود. از پرسپولیس به سراغ استقلال می‌رویم. داریوش شجاعیان مقابل تراکتور فیکس شد تا یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارد. داریوش روی گل سوم استقلال تاثیر شگرفی داشت و نشان داد حضورش در زمین چقدر در خروجی کار خط میانی تیم محمود فکری مهم است. در نهایت باید از سروش رفیعی هم یاد کنیم. بازیکنی که با حضور محرم نویدکیا دوباره همان بازیکن جذاب قبل شده است. رفیعی یک گل زیبا هم زد تا نشان دهد لیگ بیستم برای او شیرین خواهد بود.

مهاجمان: مهدی قایدی(استقلال)، شیخ دیاباته(استقلال)، سجاد شهباززاده(سپاهان)

دو ستاره بزرگ این هفته از استقلال هستند. شیخ دیاباته بازهم در تبریز درخشید و موفق شد ۲ گل وارد دروازه تراکتور کند و مهدی قایدی با یک گل و یک پاس گل بار دیگر خودش را در جمع برترین‌های هفته قرار داد. سجاد شهباززاده هم یک مرتبه دیگر خوش درخشید و با یک گل و یک پاس گل به صدر جدول گلزنان صعود کرد و باعث پیروزی سپاهان شد.

سرمربی: محمود فکری(استقلال)

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در این هفته خودش را اثبات کرد و موفق شد در تبریز به پیروزی درخشان سه بر یک دست پیدا کند و آبی‌پوشان تهرانی را به صدر جدول رده‌بندی برساند. فکری تنها سرمربی بود که تیمش را در این هفته، بیرون از خانه به برد رساند و  اولین باخت خانگی تراکتور با هدایت مسعود شجاعی را رقم زد.

برچسب‌ها سروش رفیعی میلاد سرلک باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته استقلال احمد نوراللهی محمود فکری مهدی قایدی مسعود شجاعی سجاد شهباززاده داریوش شجاعیان آرمین سهرابیان علیرضا حقیقی امید نورافکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سروش رفیعی میلاد سرلک باشگاه پرسپولیس سروش رفیعی میلاد سرلک باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته استقلال احمد نوراللهی محمود فکری مهدی قایدی مسعود شجاعی سجاد شهباززاده داریوش شجاعیان آرمین سهرابیان علیرضا حقیقی امید نورافکن اخبار کنکور گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی

کورس سهمیه و بقا در یک بازی ادامه خواهد داشت. 

طرفداری | ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. 

اطلاعات بازی ناتینگهام فارست و منچسترسیتی بستر مسابقه: هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 (28 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه سیتی گراند داوران: سایمون هوپر (داور اصلی) - پیتر بنکس (داور وار) ترکیب اولیه ناتینگهام فارست و منچسترسیتی  ناتینگهام فارست (1-4-5): سلز | ویلیامز، نیاکاته، موریلو، بولی، آینا | الانگا، دنیلو، گیبس وایت، هادسون اودوی | وود منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، آکانجی، آکه، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، دوکو، گریلیش | آلوارز 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟