Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:38:48 GMT

کاهش محبوبیت ترامپ رکورد زد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۳۲۶۴

کاهش محبوبیت ترامپ رکورد زد

به گزارش ایرنا، تارنمای هیل روز دوشنبه با استناد به نظرسنجی موسسه ایپسوس نوشت، محبوبیت ترامپ با ۳۴ درصد، به پایین ترین سطح از زمان ریاست جمهوری او رسیده است.

گالوپ گزارش داد: میانگین ۴۱ درصدی مقبولیت شغلی ترامپ در ۴ سال دوره ریاست جمهوری اش ۴ درصد پایین تر از هر رئیس جمهوری پیش از وی بوده که موسسه اقدام به انجام نظرسنجی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقبولیت ۳۴ درصدی یک درصد کمتر از همه موارد قبلی پایین ترین محبوبیت شغلی ترامپ است. در موارد متعددی در سال ۲۰۱۷ میزان پذیرش عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهور به پایین ترین رتبه نزول کرد.

ترامپ تنها رئیس جمهوری است که در تمام دوران هایی که موسسه گالوپ از سال ۱۹۳۸ شروع به ارزیابی مقبولیت شغلی روسای جمهوری کرده نتوانسته به میزان محبوبیت شغلی ۵۰ درصد برسد.

در همین راستا نتایج نظرسنجی مشترک ایپسوس و شبکه خبری ای بی سی نیوز که روز یکشنبه منتشر شد نشان داد که اکثر آمریکایی بر این باورند که ترامپ باید برکنار شود.

دوره ریاست جمهوری ترامپ چهارشنبه ظهر به وقت آمریکا بعد از مراسم سوگند جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا به پایان می رسد. پایین ترین درصد محبوبیت شغلی ترامپ کمتر از دو هفته بعد از حمله به کنگره از سوی هوادارانش که سعی داشتند نتایج انتخابات را به چالش بکشد به ثبت رسیده است.

نتایج نظرسنجی گالوپ از طریق مصاحبه تلفنی در بازه زمانی ۴ تا ۱۵ ژانویه (۲۶-۱۵ دی) یعنی دو روز قبل از حمله به کنگره با ضریب خطای ۴ درصد انجام شد.

برچسب‌ها کنگره آمریکا دونالد ترامپ نظرسنجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنگره آمریکا دونالد ترامپ نظرسنجی کنگره آمریکا دونالد ترامپ نظرسنجی اخبار کنکور پایین ترین ۴ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند

مشاوران اقتصادی دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه در حال بررسی راه‌هایی هستند تا کشور‌ها را از پدیده دلار زدایی که باعث می‌شود استفاده از دلار را کنار بگذارند، دور شوند.

در حال حاضر، تعدادی از کشور‌ها بطور فعال استفاده از دلار را کنار گذاشته اند.

گفته می‌شود این تلاشی برای مقابله با اقدامات بازار‌های نوظهور کلیدی برای کاهش استفاده از دلار آمریکا است.

این بحث شامل مجازات‌هایی برای کسانی است که به دنبال تعاملات جایگزین در تجارت دوجانبه با ارز‌هایی غیر از دلار آمریکا هستند. این مجازات‌ها می‌تواند شامل کنترل صادرات، هزینه‌های دستکاری ارز و تعرفه‌ها باشد.

در ماه مارس، ترامپ در مورد دلار به CNBC گفت: با بایدن، شما دلار را به عنوان استاندارد از دست خواهید داد. این مانند شکست در بزرگترین جنگی است که ما تا به حال حضور داشته ایم. من از زمانی که کشور‌ها استفاده از دلار را کاهش می‌دهند متنفرم. من به کشور‌ها اجازه نمی‌دهم استفاده دلار را کاهش دهند. زیرا وقتی این معیار را از دست بدهیم، مانند از دست دادن یک جنگ انقلابی خواهد بود.

او همچنین در مصاحبه با فاکس بیزنس گفت: «کشور ما دارد به جهنم می‌رود و ما دیگر نقش مهمی در جهان نخواهیم داشت. ما قدرت داریم، اما در حال کاهش است. در واقع پول رایج ما رو به تنزل است. من فقط در مورد ارزش پول‌مان صحبت نمی‌کنم بلکه بحث در مورد استفاده از پول ما (دلار) در سراسر جهان است». 

یادآور می‌شود: استفاده ابرازی آمریکا از دلار باعث شده عزمی جهانی برای پایین کشیدن این ارز به راه بیافتد. آمریکایی‌ها از واحد پولی خود به عنوان «ابزار فشار سیاسی» بر سایر کشور‌ها استفاده می‌کنند که این امر، ناخواسته یک عزم جهانی برای سرنگونی پادشاهی دلار را به راه انداخته است.

در همین راستا، کشور‌های عضو بریکس نیز اعلام کرده‌اند قصد دارند در آینده از ارز‌های داخلی در معاملات خود استفاده کرده و پس از مدتی یک ارز دیجیتال مشترک را جایگزین دلار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • این دارو‌ها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند