Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، طی چند روز اخیر تصویر فوق در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، تصویری که خانمی درست روبه‌روی کمیته امداد شهرستان بوئین‌زهرا در داخل سطل زباله شاید به‌دنبال یک لقمه نان است!

مهرعلی حق‌گویان، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با تصویر منتشر شده اظهار کرد: تصویری که در روزهای اخیر در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، تصویری از خانمی است که از اتباع پاکستانی است، هم‌چنین طبق پیگیری‌هایی که توسط فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا انجام شده است و با توجه به گزارشاتی که در این زمینه داشته‌ایم، این تصویر به‌صورت کاملاً مغرضانه ثبت و در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این‌که کمیته امداد امام‌خمینی(ره) با حمایت خیرین و کمک‌های مردمی در ایام کرونا خدمات بسیار شایانی به محرومین ارائه داده است، طبیعتاً سودجویان و افرادی که با نظام دشمنی دارند، چشم دیدن این کمک‌ها و حمایت‌ها را نداشته و درصدد تخریب نظام هستند و با این قبیل کارها تصمیم دارند انگیزهٔ مردم را برای کمک به محرومین از بین ببرند.

حق‌گویان ادامه داد: مردم کشور و هم‌چنین مردم استان قزوین علی‌رغم مشکلاتی که در شرایط اقتصادی فعلی ممکن است داشته باشند، اما دست از کمک به نیازمندان و محرومین نکشیده‌اند و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 میلیارد تومان کمک‌های نقدی به کمیته امداد استان قزوین داشته‌اند.

این مسؤول تأکید کرد: تمامی مبالغ جمع‌آوری شده از خیرین، در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی و غذای گرم طی ۲ مرحله در میان نیازمندان استان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: بسیاری از دشمنان نظام اسلامی چشم دیدن این‌گونه کمک‌های مردمی را ندارند و مغرضانه تلاش می‌کنند خدمات امداد و کمک‌های خیرین به نیازمندان را زیر سؤال ببرند و نظام را تخریب کنند، اما یقین کنند که با این قبیل کارها نمی‌توانند راه به جایی ببرند.

حق‌گویان در پایان بیان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، خانمی که در تصویر مشاهده می‌شود تاکنون هیچ‌گونه مراجعه‌ای به کمیته امداد جهت دریافت کمک نداشته است، این امر نشانگر این است که تصویر کاملاً مغرضانه ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره ماجرای یک عکس کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد اظهار کرد: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی؛ کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به ۴ هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

صالحی همچنین از افزایش دریافتی ایتام زنجانی خبر داد و گفت: دریافتی ماهیانه ایتام به حدود ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹۱۰ هزار تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6096863

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم