Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۰ دستگاه ماینر از ۱۰ مرکز استخراج بیت کوین غیرمجاز طی سومین مانور سراسری و پنجمین مانور استانی اصلاح شبکه توزیع نیروی برق در این استان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، خلیل عوض زاده با بیان اینکه کشف این تعداد ماینر باعث صرفه جویی ۴۰۰ کیلو وات انرژی شده است تصریح کرد: جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز از جمله محورهای مهم تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شناسایی مراکز رمز ارز غیرمجاز همچنان ادامه دارد افزود: شهروندان سیستان و بلوچستان می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق، نسبت به معرفی مراکز و اشخاص استفاده کننده از برق غیرمجاز اقدام کرده و از پاداش تا سقف ۲۰ میلیون تومان این شرکت بهره‌مند شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طی مانور اصلاح شبکه توزیع نیروی برق سه هزار و ۷۴۶ انشعاب غیرمجاز با صرفه جویی ۱۸.۷۳۰ مگاوات انرژی جمع‌آوری شد اظهارداشت: طی این مانور ۲۳۱ کنتور اصلاح و تعویض و ۴۵۴ کنتور خراب و دستکاری شده شناسایی شد که در این بخش ۶۹۳ کیلو وات صرفه جویی انرژی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ لامپ روشنایی به میزان مصرف روشنایی تعدیلی ۲.۹۴۵ مگاوات در مانور اصلاح شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تعدیل شد خاطرنشان کرد: مجموع انرژی صرفه جویی شده در این مانور ۲۲.۷۵ مگاوات بوده است.

عوض زاده با بیان اینکه مانور اصلاح شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ دیماه با حضور ۱۲۱ تیم فعال ( ۹۱ تیم اصلاح انشعاب و ۳۰ تیم تعدیل بار) متشکل از ۵۵۸ نفر برگزار شد ادامه داد: هدف از برگزاری این مانور اصلاح معایب شبکه توزیع برق، افزایش پایداری شبکه و مبارزه با مصارف غیر متعارف و رمز ارزهای غیرمجاز است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیت کوین دستگاه ماینر توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اصلاح شبکه توزیع نیروی برق مانور اصلاح صرفه جویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان

بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق امروز به میزبانی شهر زنجان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، بیست وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق از 11 تا 13 اردیبهشت به میزبانی زنجان امروز افتتاح شد. 11 کارگاه‌ آموزشی روز گذشته در چند واحد تولیدی مختلف استان در حوزه برق برگزار شد.

این کارگاه‌ها شامل کارگاه آشنایی با کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی شرکت‌های توزیع نیروی برق، کارگاه بررسی امنیت سایبری تجهیزات پست های شبکه توزیع برق مبتنی بر پروتکل TLS ، کارگاه نیازسنجی آموزشی کارکنان بر مبنای روش، DACUM با ارائه مهندس حمید نوروزی و سهیلا میرزائی و کارگاه رتبه‌بندی مدیریت برق شهرستان‌های شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی با بهره‌گیری از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها، کارگاه الزامات امنیت سایبری در شبکه های هوشمند توزیع برق، بررسی و پیاده‌سازی هانی پات‌های اختصاصی برای، شناسایی و مقابله با حملات به شبکه‌های صنعت برق و کارگاه کانورت و مدلسازی شبکه‌‌های توزیع در نرم افزارهای مطالعاتی و نهایتاً کارگاه چالش‌های حفاظت شبکه‌های توزیع برق برگزار شد.

آیین افتتاح بیست وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق، رأس ساعت 8 امروز در سالن همایش غدیر دانشگاه زنجان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

حسین عسکریان ابیانه رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک در این مراسم گفت: این کنفرانس از سال 77 شروع به کارکرده و تاکنون دستاوردهای بسیاری خوبی در صنعت برق داشته است.

وی ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملاً با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد؛ هزاران بازدید دانشجویی از این کنفرانس صورت می‌گیرد که زنجیره عملی علم و صنعت تقویت می‌شود.

رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک همچنین تصریح کرد: ارتباط‌هایی که مسئولان اجرایی کشور داریم در به کارگیری دستاوردهای این کنفرانس‌ها نقش مهمی دارد.

پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه های توزیع برق اظهار کرد: وجود صنایع بزرگ برق سبب شده استان زنجان قطب صنعت برق کشور محسوب شود.

وی ادامه داد گفت: این کنفرانس با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، دانشگاه زنجان و مساعدت صنایع مهم، بزرگ و موفق مستقر در زنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان اظهار کرد: کارگاه‌های برگزار شده این کنفرانس از لحاظ بار علمی و صنعتی در سطح بسیار بالایی بود. چهار میزگرد تخصصی نیز امروز در حاشیه این کنفرانس برگزار خواهد شد و در کل بار علمی این همایش بسیار بالاست.

به گزارش تسنیم، بیش از یک هزار نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی برق ایران در زنجان حضور پیدا کرده‌اند؛ پروفسور علیرضا بخشایی استاد تمام دانشگاه کوئینز، کانادا و پروفسور گئورگ قره‌پتیان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند. همینطور لازم به ذکر است در نمایشگاه جانبی کنفرانس شرکت‌های مختلفی حضور پیدا کرده‌اند و دستاورد‌ها و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد