Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر سبک زندگی ماست و می‌خواهد اعتقادات و باورهایمان را تغییر دهد، زیرا پایه و اساس سبک زندگی، باور‌ها و اعتقادات است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، در  آئین تجلیل از منتخبین اولین مرحله طرح قرآنی تسنیم ویژه کارکنان پایور ستاد ارتش، که صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت وبینار (ویدئو کنفرانس) در سالن همایش‌های ولایت ستاد ارتش برگزار شد، گفت: خوشبختانه در بحث اجرای برنامه‌های قرآنی شاهد ابتکار و خلاقیت بسیار خوبی در سطح ستاد ارتش هستیم و در حال حاضر اثراتش را می‌بینیم که تقدیر و تشکر می‌کنم از همه مسئولان امر که این بستر را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه سبک زندگی هرجامعه‌ای نشئت گرفته از فرهنگ حاکم بر آن جامعه است، افزود: در جمهوری اسلامی ایران سبک زندگی از آموزه‌های دینی، قرآن و فرهنگ اصیل ایرانی نشئت می‌گیرد و ما این سبک زندگی را به جلو می‌بریم و به آن افتخار می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به آن خدشه‌ای وارد کنند.
وی ادامه داد: دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر سبک زندگی ماست و می‌خواهد اعتقادات و باورهایمان را تغییر دهد، زیرا پایه و اساس سبک زندگی، باور‌ها و اعتقادات است.
سیاری تصریح کرد: مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمن در عرصه فرهنگی، بهره گیری و به کار گیری آموزه‌های قرآنی، انقلابی و ملی است، زیرا اساس عقاید و باور‌های ما به عنوان ریشه و تنه درخت است و بقیه اعمال شاخه‌های درخت هستند و وقتی که تنه و ریشه را محکم نگه داریم قطعا بقیه امور سالم می‌ماند و این یک سند بالا دستی بسیار قوی است که اگر به آن توجه داشته باشیم هرگز دشمن نمی‌تواند آن را تغییر دهد.
معاون هماهنگ کننده ارتش ضمن تشکر از همه مقام آورندگان در این طرح تاکید کرد: امروز همه کسانی که در این عرصه مقام آوردند یک مسئولیت سنگین دارند و باید در سبک زندگی برای دیگران الگو باشند.   انقلاب ما برخواسته از قرآن کریم است
حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پور، نیز در این مراسم گزارشی از اهداف و نحوه اجرای برنامه‌های قرآنی ستاد ارتش ارائه کرد و گفت: قرآن همه چیز است و برای رسیدن به قله‌های بلند، تنها راه، قرآن است و اگر غیر از این را انتخاب کنیم، کارساز نخواهد بود. قرآن کریم تنها راه هدایت است و تنها نسخه بشریت محسوب می‌شود.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ادامه داد: خداوند هر کس را که دوست داشته باشد در کنار قرآن قرار می‌دهد و مورد لطف و عنایت قرآن قرار می‌گیرد و کسی که مورد لطف قرآن نباشد از سفره قرآن محروم است.
وی اظهار داشت: انقلاب ما نیز برخواسته از قرآن کریم است و استمرار آن با قرآن صورت می‌گیرد. داروی شفابخش برای تمام درد‌های اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی و راه برون رفت از تمام مشکلات بشریت که گرفتار آن هستند، تمسک به قرآن کریم است.   بیشتربخوانید: پهپادی مجهز به هوش مصنوعی در خدمت نیروهای مسلح/ رصد تحرکات دشمن با میکرو پهپاد‌ها

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاری ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیاری ارتش قرآن کریم ستاد ارتش سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار سیاری: تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است

به گزارش جام‌جم آنلاین از ایرنا، دریادار حبیب الله سیاری روز پنجشنبه در آیین پایانی صد و سی و یکمین همایش توانمندسازی استادان دروس عقیدتی سیاسی، معارف و قرآن آجا در مشهد افزود: با نفوذ فرهنگ استکباری نمی توانیم تصمیم گیران و تصمیم‌سازانی برای آینده تربیت کنیم که بتواند با جنگ نرم و سیاست استکبار مبارزه کند.

وی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تاثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: اکنون در مرحله استعمار فرانو قرار داریم که تاثیرگذاری بر افکار از طریق شبکه‌های ارتباطی و تسلط بر مغز نسل آینده‌ساز صورت می‌گیرد، جهاد تبیین در شرایط کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: دشمن در استعمار کهن لشکرکشی داشت و استعمار نو با حاکمان دست نشانده به اهداف خود می‌رسید. در استعمار فرانو، دشمن می‌خواهد عقاید، باور، ارزشها، تفکر و رفتار نسل جوان و نوجوان عوض شود، در نتیجه نسل ما بر مبنای خواست آنها حرکت خواهد کرد.

سیاری با بیان اینکه مهم‌ترین داشته هر سازمان سرمایه انسانی است، افزود: در میدان رقابت، امروز سرمایه انسانی است که می‌تواند سازمان را رشد و تعالی بدهد.

وی گفت: نباید دچار روزمرگی شویم و خواب حرفه‌ای بر ما غلبه کند باید در امور مختلف به دنبال نوآوری و افزایش علم و روش نو باشیم.
صد و سی و یکمین همایش توانمندسازی استادان دروس عقیدتی سیاسی، معارف و قرآن آجا یکشنبه نهم اردیبهشت ماه آغاز شد و امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • دریادار سیاری: تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش