Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@08:52:47 GMT

انتصاب سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۳۸۹۸

سید اشکان اردیبهشت به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه خبری پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی در مراسم تودیع و معارفه دبیر فدراسیون، تصریح کرد: خانواده پزشکی ورزشی افتخار می‌کند که از ظرفیت بسیار بالای نیرو‌های متخصص و توانمند انسانی در سراسر کشور بهره‌مند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا در دوره جدید تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شویم؛ چرا که معتقدیم فدراسیون پزشکی ورزشی باید با شتاب دوچندان و با انسجام و همدلی برنامه‌های راهبردی خود را پیگیری نماید.

نوروزی با اشاره به سوابق دبیر جدید فدراسیون در کسوت‌های مدیریتی، پزشکی و اجرایی مختلف، خاطر نشان کرد: دکتر اشکان اردیبهشت با کوله باری از تجربه و دانش در عرصه‌های مختلف بین المللی، ملی و استانی پزشکی ورزشی قطعاً نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالی و شتاب برنامه‌های فدراسیون خواهد داشت و همان طور که عنوان شد در عرصه‌های مختلف از جمله در هیات پزشکی ورزشی استان البرز سرمنشا خدمات درخشانی بوده‌اند و خوشحالیم که از این ظرفیت هیات‌های استانی عزیزمان می‌توانیم در دبیری فدراسیون بهره‌مند شویم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با قدردانی از دکتر رضا سعیدی، سرپرست سابق دبیری فدراسیون تصریح کرد: دکتر سعیدی نیز از جمله نیرو‌های خدوم، ساعی و با دانش پزشکی ورزشی است و صمیمانه از سال‌ها تلاش ایشان در سمت‌های مختلف پزشکی ورزشی قدردانی می‌نماییم و بی شک این عضو توانمند خانواده پزشکی ورزشی همچنان در جمع ما خواهد بود.

در این مراسم دکتر رضا سعیدی و دکتر سید اشکان اردیبهشت طی سخنان کوتاهی با اشاره به حجم برنامه‌های پیش روی فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش‌های مختلف اطمینان دادند که با تلاش و برنامه ریزی، تحقق اهداف متعالی فدراسیون در دوره جدید مدیریتی امکانپذیر است.

در این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر به دکتر سعیدی بابت خدمت در کسوت دبیری فدراسیون، ابلاغ دکتر اردیبهشت نیز به وی تقدیم شد.

در حکم ابلاغ دکتر اردیبهشت که به امضای دکتر نوروزی رسیده، آمده است:

دکتر اردیبهشت متخصص پزشکی ورزشی، سال هاست که در کسوت ریاست هیات پزشکی ورزشی البرز فعالیت می‌کند. وی همچنین سابقه دبیری فدراسیون ورزش ناشنوایان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

وی هم اکنون عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دو و میدانی کشورمان است. برچسب ها: فدراسیون ، پزشکی ورزشی ، اردیبهشت ، ناشنوایان ، کمیته پزشکی ، دو میدانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی اردیبهشت ناشنوایان کمیته پزشکی دو میدانی فدراسیون پزشکی ورزشی دبیری فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

دور جدید تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز( سه شنبه - 11 اردیبهشت ماه) با حضور هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته  از سوی علی‌اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، کیومرث چگینی به عنوان سرپرست انجمن پاراتکواندو انتخاب و جایگزین جمشید سهرابی شده بود. اتفاقی که با اعتصاب تمرینات از سوی کادرفنی و ملی‌پوشان پاراتکواندو همراه شده بود و بلافاصله جلسه‌ای با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد تا به اختلافات پایان داده شود.

با شروع دوباره تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو به نظر می‌رسد در نهایت اختلافات با بازگشت این رشته و جمشید سهرابی به فدراسیون تکواندو ختم به خیر شده و قرار است همچنان پاراتکواندو زیر نظر فدراسیون تکواندو به فعالیت خود ادامه دهد.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و آیلار جامی،  لیلا میرزایی،  مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی نیز در گروه بانوان خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا  30 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد. 

جدایی پاراتکواندو از فدراسیون تکواندو/ چگینی سرپرست شد

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد