Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت که کسب ۳ امتیاز بازی با نساجی مهم است و آنها باید این تیم را شکست دهند. - اخبار ورزشی -

امیرحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شرایط تیمش در آستانه بازی فردا برابر نساجی گفت: ما این چند روز تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و تاکتیک‌های لازم را هم برای بازی با نساجی مرور کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در این بازی خانگی 3 امتیاز را بگیریم. باید نساجی را شکست دهیم و برای رسیدن به این هدف انگیزه بالایی داریم.

وی در ارتباط با تغییر کادر فنی نساجی و اینکه آیا حضور مجید جلالی می‌تواند این بازی را برای شهر خودرو سخت‌تر کند، تاکید کرد: من با آقا مجید کار کرده‌ام و او یک مربی فنی است. این مربی در این چند روز نمی‌تواند به یکباره همه چیز را از لحاظ فنی تغییر دهد ولی مطمئنا شرایط روحی بازیکنان نساجی بهتر خواهد شد. بازی سختی داریم ولی در خانه محکوم به برد هستیم.

کریمی در خصوص قرار گرفتن شهر خودرو در رده سیزدهم و کسب نتایج نه‌چندان خوب در این فصل، اظهار داشت: فاصله تیم‌ها در جدول خیلی نزدیک است و با یک برد چند پله صعود می‌کنیم، این جدول همچنان نوسان دارد و ما می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم. هدف شهر خودرو در این فصل جوانگرایی بوده و این کار قطعا تاوان هم دارد. بازیکنان خوبی داریم و سید مهدی رحمتی و همچنین آقای حمیداوی هم زحمت می‌کشند تا تیم شرایط خوبی داشته باشد. در سال‌های گذشته خیلی از تیم‌ها که جوانگرایی کردند در اوایل به مشکل خوردند و باید در مورد شهر خودرو صبور باشیم.

سیدعباسی: از رحمتی حمایت کامل می‌کنیم/ نباید توقعات گذشته را از شهر خودرو داشت

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو تیم شهر خودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم، ذوب آهن اصفهان میزبان نساجی است.

این دیدار که قرار بود امروز چهارشنبه، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود، با اعلام مسئولان برگزاری یک ربع دیرتر و از ساعت ۱۸:۱۵ برگزار خواهد شد.

این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی بسیار مهم است و نقش مهم در سرنوشت نساجی که گزینه سقوط است خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد