Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز بهداشت شرق تهران از اجرای طرح هر مغازه یک پایگاه سلامت در بازار بزرگ تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا،  دکتر امیرعلی فریدونفر رییس مرکز  بهداشت شرق تهران در نشستی که به منظور  هماهنگی برای اجرای طرح هر مغازه یک پایگاه سلامت و  شروع غربالگری در پهنه بازار بزرگ تهران برگزار شد، گفت: این نشست به منظور انجام هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای اجرای طرح مذکور توسط نیروهای مرکز بهداشت شرق تهران با همکاری و همراهی بسیجیان و داوطلبان هلال احمر برگزار  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت شرق در ابتدای نشست با اشاره به طرح شهید سلیمانی و اهداف آن درخصوص چگونگی اجرای این طرح  در بازار برای حاضرین توضیح داد.

وی یادآور شد: در این طرح هر مغازه یک پایگاه سلامت خواهد بود و پیش بینی می‌شود که ۲۳۰ هزار نفر آموزش‌های لازم در خصوص نحوه پیشگیری و کنترل  کرونا را دریافت کنند.

به گفته دکتر فریدونفر در این نشست پس از تبادل نظر با حاضران؛ بازار به ۱۲ خوشه تقسیم شد و ۱۲ تیم متشکل از مراقبان سلامت، بسیجیان و داوطلبان هلا ل احمر،  وظیفه غربالگری و اجرای بخش‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی  طرح شهید سلیمانی در بازار  را بر عهده گرفتند.

بنابر گزارش مرکز بهداشت شرق تهران، فریدونفر خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از روز سه شنبه ۳۰ دیماه آغاز شده و تا اول بهمن ماه ۹۹  ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه: asriran.com/003DI3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بهداشت شرق تهران مرکز بهداشت شرق اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد