Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@09:31:44 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۳۰دی ۹۹

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۴۲۹۹

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۳۰دی ۹۹

رویداد۲۴ امروز تالار شیشه‌ای، در معاملات چهارمین روز هفته (سه شنبه سی دیماه ۹۹)، شاهد روند صعودی تعدادی از شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۰۰ واحدی معادل ۰.۰۳ درصد به رقم ۳۰۰ هزار و ۶۴۷ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۶۴۶۲ واحدی معادل ۱.۴۸ درصد، عدد ۴۳۰ هزار و ۴۲۰ واحد را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نمادهای فولاد مبارکه، شستا، گل گهر، چادرملو، ایران خودرو و فولاد خوزستان به ترتیبی بیشترین اثر مثبت بر شاخص بورس را داشته و نماد پتروشیمی خلیج فارس بیشترین اثر کاهشی را بر شاخص کل داشته است.

نمادهای پرتراکنش شامل شستا، ملی مس، سایپا، بانک تجارت، دارویی برکت، پالایش نفت تهران و بهساز کاشانه تهران بودند.

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته با روندی مثبت همراه بود و ۰.۵ درصد افزایش یافت و نسبت به روز گذشته معاملات (دوشنبه ۲۹ دی ۹۹) افزایش ۴۲ هزار و ۸۲۴ تومانی را تجربه کرد این رشد به دلیل روند افزایشی شاخص کل بوده‌است.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۴۲۴ تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۲۵۴ تومان رسیده است.

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۸۸۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۱۷۷ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۱۹۰ تومان معامله شد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سهام عدالت دارا دوم سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳