Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی نصیبی در مجمع انتخاباتی هیأت جانبازان و معلولین اظهار داشت: استان اصفهان قهرمانان ارزشی و ورزشی زیادی دارد، قهرمانانی که در زمان جنگ افتخارآفرین شدند و ورزشکارانی که در مسابقات بین‌المللی کسب افتخار کردند و فرقی بین جانبازان و معلولین نیست.

نایب‌رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ادامه داد: استان اصفهان در گروه الف هیأت‌های برتر قرار دارد، این عملکرد مناسب باید در سال‌های پیش رو نیز وجود داشته باشد و حتی بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از زحمات زیادی که در سال‌های گذشته انجام شده است، تشکر می‌کنم، رئیس جدید کار سختی پیش رو دارد زیرا زیرساخت خوبی برای ورزش جانبازان و معلولین در اصفهان وجود دارد و باید از آن استفاده کرد.

نصیبی در پایان بیان داشت: امیدواریم ورزش جانبازان و معلولین در اصفهان همچنان رونق داشته باشد و در پارالمپیک ۲۰۲۱ نیز ورزشکاران اصفهانی افتخارآفرینی کنند.

اصفهان در زیرساخت ورزش جانبازان و معلولین پیشتاز است

سید محمد طباطبایی در این مجمع اظهار داشت: زحمات زیادی در سال‌های گذشته توسط محمدرضا آقاباباگلیان کشیده شد و استان اصفهان به عنوان پیشتاز در زیرساخت‌ها و سرمایه انسانی شناخته شد و ورزش جانبازان و معلولین اصفهان در کشور سرآمد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: نگاه دنیا به ورزش جانبازان و معلولین خاص است و برنامه‌ریزی‌های خوبی برای این ورزش انجام شده است و در کنار المپیک، پارالمپیک برگزار می‌شود که جانبازان و معلولین در رشته‌های مختلف در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران استان اصفهان در رقابت‌های جهانی و پارالمپیک نقش ویژه‌ای داشته‌اند و برای اصفهان افتخارآفرینی کرده‌اند؛ این افتخار‌ها بارقه امید را برای سایر ورزشکاران جانباز و معلول ایجاد کردند و این در حالی است که از بسیاری امکانات محروم بوده‌اند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در این بین محرومیت معلولان در کنار جانبازان پررنگ‌تر است، اگر رئیس هیأت نگاه یک‌جانبه به جانباز یا معلول داشته باشد، دچار اشتباه است؛ باید بستر رشد برای جانبازان و معلولین یکسان فراهم شود تا از همه ظرفیت‌ها در این حوزه استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان یادآور شد: در شهرستان‌ها حضور پیدا کرد و از ظرفیت‌هایی که وجود دارد، استفاده شود؛ همچنین باید هم‌افزایی با بنیاد شهید و بهزیستی‌ در شهرستان‌ها باید انجام شود؛ پیشبرد اهداف فدراسیون جانبازان و معلولین و ورزش اصفهان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: توصیه می‌کنم شورای راهبردی در هیأت‌های ورزشی ایجاد و از تجربه پیش‌کسوتان استفاده شود؛ باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن در کنار ورزش حرفه‌ای قشر جانباز و معلول را مورد حمایت قرار داده‌اند که باید مورد تقدیر قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان و معلولین ورزش اصفهان مدیرکل ورزش اصفهان محمد طباطبایی ورزش جانبازان و معلولین استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: اجرای ۲۹ ویژه برنامه فرهنگی در سطح این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تحت عناوین پرده خوانی اصفهان، تاتر خیابانی، موسیقی سنتی اصفهان، ورزش باستانی، شخصیت پردازی، همگردی یا اردو و آموزش شهروندی َدر حال برگزاری است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به چگونگی رویداد هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، سوم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت شیخ بهاالدین محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی به‌عنوان روز اصفهان نام‌گذاری و از سوم تا نهم اردیبهشت نیز به عنوان هفته نکوداشت اصفهان تعیین شده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان نیز برای نکوداشت این هفته برنامه‌هایی را در سطح شهر اصفهان برگزار می‌کند و این منطقه نیز سبک زندگی و معرفی شخصیت‌ها و مشاهیر اصفهان را در برنامه‌های خود دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به ۲۹ نوع برنامه هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه‌های این منطقه که هفت شب بعد از نماز مغرب و عشا در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی اجرا می‌شود، «شهری به وسعت نصف جهان» با آیتم‌های پرده‌خوانی اصفهان، موسیقی سنتی اصفهان و ورزش باستانی است که به معرفی ۴ شخصیت مؤثر اصفهان قدیم نیز پرداخته می‌شود.

محمدحسینی ادامه داد: پرده‌خوانی ویژه شخصیت‌هایی که نام آن‌ها بر روی معابر اصلی این منطقه منظور شده است؛ جابر ابن عبداله انصاری، ابونعیم اصفهانی، میرعماد، شهید شهبازی است.

وی به رویدادهای محله محوری هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۸ پرداخت و بیان داشت: دیگر برنامه‌های رویداد هفته فرهنگی با عناوین مختلف در فرهنگسراها و کانون‌های فرهنگی سطح منطقه با عنوان‌های اصفهان در بهار، نوجوان و مشاهیر، همچنین عالم شهر برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان افزود: هم‌گردی، دیگر برنامه‌ای است که به صورت اردو برگزار می‌گردد و شهروندان می‌توانند در این اردو شرکت نموده و از مراکز مهم اصفهان شامل میدان امام خمینی (ره)، پارک ناژوان، تخت فولاد، حرم حضرت زینبیه (س) و پارک آتشگاه دیدن کنند.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: امسال در برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان به آموزش شهروندی نیز پرداخته شده است و علاوه بر آن، کارگاه‌های آموزشی تهیه غذاهای سنتی شهر اصفهان به همراه مسابقه محله گردی مجازی که در فرهنگسرای باران برگزار می‌شود.

وی گفت: همایش پیاده‌روی با عنوان «هم پا با اصفهان» از دیگر برنامه‌های این منطقه در بوستان بهشت، همچنین راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی شهرداری منطقه ۸ از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.

کد خبر 748008

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان