Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبه‌ نظامیان «قسد» (کردهای سوریه) که تحت حمایت آمریکا قرار دارند، برای دومین روز متوالی از ورود کارگران شرکت آب‌رسانی استان «الحسکه» به مقر این شرکت جلوگیری کرده و ضمن ربودن سه نفر از آنها مانع انتقال آب به یک میلیون شهروند سوریه شدند.

به گزارش برنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز (سه شنبه) اعلام کرد که شبه نظامیان گروه موسوم به «نیروهای دمکراتیک سوریه» (قسد) که تحت حمایت نظامیان اشغالگر آمریکا قرار دارند، در ادامه اقدامات جنایت‌آمیز خود در حق اهالی استان الحسکه (شمال سوریه)، برای دومین روز پیاپی مانع ورود کارگران طرح آب رسانی این استان به محل کار خود شدند و آب آشامیدنی ساکنان این استان را همچنان مسدود نگه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع محلی به «سانا» گفت که شبه نظامیان کرد سوری با جلوگیری از ورود کارگران شرکت آب و فاضلاب به مقر شرکت در شهرک «العزیزیه»، مستقیما بر وضعیت خدمات‌رسانی به شمال سوریه تأثیر می‌گذارند.

منبع مذکور با بیان اینکه شبه نظامیان قسد سه نفر از کارگران را ربودند، افزود: آنها عمدا مرتکب جنایات در حق اهالی الحسکه می‌شوند و با هماهنگی نظامیان اشغالگر آمریکا، کنترل ساختمان‌ها و مراکز تاسیساتی در این استان را در دست خود می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبه نظامیان شبه نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند

براساس گزارشی به نقل از وزارت خارجه آمریکا، مقامات چین از ادامه مذاکرات کنترل تسلیحات هسته‌ای با ایالات متحده پس از مذاکرات نوامبر ۲۰۲۳ خودداری کرده و به گزینه‌های پیشنهادی «پاسخ اساسی» ارائه نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وب‌سایت خبری «سمافور» رامروز (پنجشنبه) به نقل از یک مقام وزارت خارجه آمریکا گزارش داد: «متأسفانه، جمهوری خلق چین از برگزاری جلسه بعدی خودداری کرده و پاسخی اساسی به گزینه‌های پیشنهادی ما ارائه نکرده است.»

این مقام افزود، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده پیشنهاد کرده است که «گام‌های عاقلانه‌ای که خطرات اساسی درگیری و تشدید کنترل‌نشده در حوزه‌های هسته‌ای و فضایی را بررسی می‌کند، صورت پذیرد.»

بر اساس این گزارش، این امر مستلزم بهبود مکانیسم ارتباط بحران بین کشورها، ارائه اطلاعیه‌هایی پیش از آزمایش موشک‌های بالستیک استراتژیک و کاهش تنش در فضاست.

«لیو پنگیو» سخنگوی سفارت چین در واشنگتن با اشاره به ۵۰۰۰ کلاهک هسته ای آمریکا به این وب‌سایت خبری گفت ایالات متحده باید «دیپلماسی مگافون» خود را متوقف کند.                              او  از کشورهایی که زرادخانه‌های هسته‌ای قابل توجهی دارند، خواست تا آن‌ها را کاهش دهند.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است