Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سید مرتضی حسینی از اجرای طرح ملی تولید نماهنگ با همکاری واحد موسیقی صدا و سیمای مراکز استان‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و نقش به‌سزای هنر موسیقی در ترسیم دلاوری‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران به‌خصوص شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و محور مقاومت، تولیدات ارزشمند هنرمندان حوزه موسیقی و نماهنگ بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در سال جاری با توجه به همکاری مستمر و قابل توجهی که طی سنوات گذشته با معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما انجام شد، برای افزایش کمی و کیفی تولیدات موسیقی و نماهنگ، طرح ملی تولید نماهنگ از طرف اداره هنرهای آوایی در گروه تلویزیونی شاهد تهیه و تدوین شد و طی چند جلسه مشترک با سیدحمیدرضا حسینی، مدیر موسیقی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تصمیم نهایی برای اجرای پروژه مشترک اتخاذ و طی بخشنامه رسمی به ادارات کل بنیاد استان‌ها ابلاغ شد.
 
مدیرکل امور هنری بنیاد در ادامه گفت: نتیجه اجرای این برنامه تولید نزدیک به ۱۰۰ اثر ارزشمندی است که با موضوعات مختلف از جمله شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مادران شهدا و شهدای محور مقاومت و… و. توسط هنرمندان برجسته موسیقی هر استان تولید و ارائه شده است.
 
وی افزود: زبان و گویش ترانه‌های این آثار غالباً تلفیق زبان فارسی و زبان و گویش محلی مختص به هر استان است که این خود باعث جذابیت و تنوع در فرم و محتوای تولیدات شده است.
 
حسینی زمان پخش و ارائه این آثار را در طول سال متناسب با رویدادهای فرهنگی اعلام کرد و گفت: اولویت گروه تلویزیونی شاهد در تولید این آثار کیفیت و نوآوری در تولید است که برای این موضوع شورای نظارت و ارزشیابی بر روند تولید آثار نظارت مستمر و دقیق انجام می‌دهد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، دهقان شیری همراه با مسئولین فاطمیون در استان امروز در دیدار با خانواده شهدای لشکر فاطمیون گفت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه ،اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: وعده صادق انتقام خون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و لشکر فاطمیون بود، تکریم و احترام به خانواده های شهدا که با صبوری و مقاومت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه میباشد.

دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در این دیدارها ضمن دلجویی از خانوادهای  شهیدان لشکر فاطمیون تقدیر و تشکر به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟