Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به طور کلی مدیریت زنجیره تأمین بر افزایش انطباق‌پذیری و انعطاف‌پذیری شرکت‌ها تاکید دارد و دارای قابلیت واکنش و پاسخ سریع و اثر بخش به تغییرات بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این رویداد علمی فرهنگ سازی و توجه بخشی به حوزه لجستیک و زنجیره تأمین و نقش آن در موفقیت شرکت‌ها و سازمان‌ها و فراهم سازی زمینه برای سنجش و ارزیابی عملکرد و سطح تعالی شرکت‌ها در این حوزه و تبادل تجربه‌های موفق در این زمینه است.

این جایزه میعادگاه شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو در حوزه لجستیک و زنجیره تأمین کشور است که مخاطبان این جایزه شرکت‌های پخش، حمل و نقل، فولاد، خوردوسازی، پتروشیمی، توزیع برق، خرده‌فروشی، کارخانه‌های تولیدی و صنایع وابسته است.

دومین دوره جایزه با استقبال خوب شرکت‌های پیشرو حوزه لجستیک و زنجیره تأمین مواجه شده است. شرکت‌ها برای ثبت نام و حضور در این جایزه در سطح تقدیرنامه تا پایان بهمن و سطح گواهی‌نامه تا پایان سال جاری فرصت دارند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی الکترونیکی http://scma.aut.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5125866 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر دانشگاه ها وزارت صنعت معدن و تجارت لجستیک امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آزمون استخدامی آزمون دستیاری آموزش مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان سنجش دانشگاه پیام نور شورای عالی انقلاب فرهنگی لجستیک و زنجیره تأمین شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید چگینی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال (۱۴۰۳) که با هدف ارایه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابر بدهکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه تاکید کرد: ارایه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

وی عنوان کرد: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به عنوان رییس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

الزام پرداخت مطالبات برای توسعه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است. کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6088516

دیگر خبرها

  • رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی