Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر سه شنبه در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با بیان این مطلب که در هنگام تصدی پست استانداری تهران و ارائه برنامه‌هایم در آئین معارفه تاکید بر تفکیک صف و ستاد کردم، اضافه کرد: اگر وزیری برای افتتاح طرح یا بازدید به استان تهران سفر می‌کند معنا ندارد که مدیری که از قبل در جریان دعوت حضوری به جلسه استانی بوده با وزیر متبوع خود هم سفر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران تاکید کرد: بارها تاکید کردم که مدیران استان تهران به دلیل خدمات مطلوبی که در سایر استان‌های کشور داشتند برای ارائه خدمت به شهروندان تهرانی در این استان مشغول خدمت شده‌اند اما متأسفانه برخی مدیران جلسات وزارتی را بر جلسات استانی متقدم می‌دانند.

وی با تاکید بر این که جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان عالی‌ترین مرجع تصمیم گیری برای رفع مشکلات کلان استان تهران است تصریح کرد: بارها تاکید کردم که مدیران کل و رؤسای سازمان‌های استان تهران باید از چسبندگی به وزرای متبوع خودداری کنند و مطالبه گر رفع مشکلات شهروندان استان تهران باشند و البته اکثریت مدیران استانی چنین روحیه‌ای دارند.

محسنی بندپی در خاتمه تاکید کرد: وزیری که به شهرستان‌های استان سفر می‌کند فرماندار آن شهرستان وزیر را همراهی می‌کند و توجیه پذیر نیست که مدیر استانی وزیر مربوطه در جلسه استانی شرکت نکند.

کد خبر 5125909

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران شورای برنامه ریزی ویروس کرونا کرمانشاه شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ایام فاطمیه عکس استانها شهرکرد شهرستان کرج گرگان عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س بوشهر شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، گروهی از مدیران رادیو صدا و سیمای کشورمان در مشهد مقدس با هدف آشنایی با فعالیت‌های عمرانی آستان قدس رضوی و فرآیند بسته‌بندی گل‌های فوق ضریح حرم مطهر رضوی از رواق زیر سطحی بست شیخ بهایی و بخش شمیم رضوان بازدید کردند.

در این بازدید،  محرابیان به‌عنوان کارشناس شرح طرح، درصد پیشرفت، مساحت، زمان شروع و مدت انجام طرح را توضیح داد

مدیران رادیو از بخش شمیم رضوان بازدید نیز کردند و محمد حسین برگی به عنوان سرکشیک روز، توضیحاتی در خصوص چگونگی آغاز و انجام فرآیند آماده سازی گل‌های متبرک فوق ضریح مطهر را که روزانه تعویض و به این مکان منتقل می‌شود، بیان کرد

فعالیت‌های این مجموعه شامل استریل، خشک کردن، بسته‌بندی و توزیع گل‌های متبرک است.

بازدید از کارگاه روشنایی حرم مطهر رضوی
حضور در کارگاه روشنایی و بازدید از مراحل طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری، تمیز کردن و تعویض لامپ‌های معیوب لوستر‌های حرم مطهر، وضع روشنایی لوسترها، روشنایی و نورپردازی حرم مطهر بخش پایانی این بازدید بود

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد