Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:23:35 GMT

بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین تبلیغ عملی است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۴۷۱۴

بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین تبلیغ عملی است

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت : بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین ، تبلیغ عملی است و آیت الله شاهچراغی در استان اسوه و الگویی در این مسیر هستند .

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ۳۰ دی ماه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان که با حضور آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و حجت الاسلامی قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان به انجام رسید با تمجید از نقش موثر آیت الله شاهچراغی در ایجاد وحدت، همدلی و اخلاق در استان، اظهار کرد: بدون شک یکی از نمونه‌های عملی تبلیغ دین و کسی که رفتار و سلوکش برای همه ما به عنوان الگو و اسوه محسوب می شود ؛ آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان است که همه ی ما در استان از وجود ایشان بهره مند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین، تبلیغ عملی است که آیت الله شاهچراغی ، به عنوان اسوه و الگویی در این مسیر هستند که امیدواریم در ادامه نیز از فیض حضور ایشان بهره‌مند باشیم.
معاون استاندار سمنان با اشاره به تلاش دشمنان برای اسلام ستیزی و مبارزه با ارزش ها گفت: امروز استکبار با شیوه های جدید تلاش دارد تا با آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی در کشور ما مقابله نماید .
خجسته پور عنوان کرد : شیوه های دشمن شیوه های نوین و جدیدی است و ما نیز باید از شیوه های نوین که نسل جوان و نوجوان را به آموزه‌های دینی جذب نماید بهره‌مند باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از سازمانهای سرآمد در عرصه تبلیغ دین و ارزش های نظام است، اضافه کرد: حجت الاسلام شکری، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان سمنان جزو مدیران خوب و همراه در استان سمنان بودند که جز خوبی ، از ایشان چیزی ندیدیم.
وی افزود: ایشان همواره به منظور شرکت در جلسات مختلف به مرکز استان آمدند و طی طریق از شاهرود به سمنان و تردد های متعدد ، نشان از وجدان بالای کاری ایشان بوده است و خوشبختانه ایشان همواره وظایفی را که بر عهده داشتند به خوبی ادا کرده و کوتاهی نکردند.
خجسته پور همچنین به حجت الاسلام عبداللهی ، مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز خیرمقدم و خوش آمد گفت و اظهار امیدواری کرد تا همراهی و همکاری با مجموعه مدیریتی استان همچون گذشته به انجام رسیده و مستحکم تر از قبل باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون سیاسی استاندار سمنان استانی سیاسی آیت الله شاهچراغی استاندار سمنان تبلیغات اسلامی تبلیغ دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به سخن شهید مرتضی مطهری مبنی بر اینکه شهدا شمع تاریخ‌اند، می‌سوزند تا راه را نشان دهند، اشاره کرد و گفت: برترین راه در عالم، راه بندگی و معرفت الهی است که سرچشمه آن انبیاء و امامان و اوصیا هستند.
آیت الله میرباقری تصریح کرد: غفلت، رغبت، شهوت و شبهه، چهار مسیر حمله شیطان به انسان است

وی گفت: انبیای الهی، امانت الهی را در زمین به‌جامی‌گذارند و این امانت به اهلش می‌رسد که اهل بندگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است