Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مراغه گفت: تست‌های کرونای گرفته شده و تعداد بیماران مثبت شناسایی شده نشان از افزایش بیماری کرونا در شهر‌های مراغه و بناب دارد.

او با بیان اینکه تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها در استان آذربایجان شرقی به وضعیت پایدار رسیده است گفت: رعایت نکردن شیوه نامه‌ها و دستورات بهداشتی می‌تواند پیک چهارم را در آذربایجان شرقی رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آذربایجان شرقی با آمار بستری روزانه حدود ۵۰۰ نفر و فوتی ۵ تا ۶ نفر در رتبه ۱۶ کشوری کرونا قرار گرفته است.

صومی افزود: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی و خانوادگی در کاهش و کنترل بیماری کرونا ضروری است.

 موسوی حسینی فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز با اشاره به عادی انگاری کرونا در بیشتر مردم شهرستان افزود: با وجود تبلیغات رسانه ای، صحبت‌های چهره به چهره، افزایش نظارت بر اماکن عمومی، خیلی از مردم این شهرستان نسبت به کرونا بی تفاوت هستند.

 فتحی  فرماندار بناب هم در جلسه ستاد مقابله باکرونای شهرستان بناب وضعیت کرونا در این شهرستان را شکننده توصیف کرد و گفت: این که مردم احساس کنند آمار کرونا در این شهرستان کاهش پیدا کرده و ضوابط بهداشتی را رعایت نکنند قطعاً با مشکل شدید مواجه خواهیم شد.

 فتحی افزود: متاسفانه در روز‌های اخیر آمار ابتلا و بستری کرونا در شهرستان بناب با افزایش مواجه شده و قطعا وضعیت آبی در این شهرستان شکننده و قابل برگشت به شرایط بحرانی خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم

جنگل فندقلو شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی چشم اندازی بسیار زیبا و بکری دارد که در دل کوه‌های جاده اهر - مشگین شهر واقع شده است و یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهرستان اهر محسوب می‌شود.

در این روز‌های بهاری شکوفه‌های درختان گیلاس باغ‌های واقع در این منطقه چشم نوازی می‌کند و جلوه خاصی به این منطقه بخشیده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی به نمایش گذاشت که می‌توانید در ادامه به مشاهده آن بپردازید.

منبع: حسین عبادی - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب