Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی از صدور ۱۱۳ هزار و ۳۷۰ نسخه الکترونیکی در استان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محسن رعنائی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه تا کنون ۷۰ درصد نسخه های تولید شده در استان الکترونیکی صادر شده اند اظهار داشت: با توجه به اینکه  دفترچه و پرونده های پزشکی به نوعی باعث انتقال بیماری کرونا می شد این طرح در کشور اجرا شد که اکنون  بخشی از نسخه ها به دو صورت کاغذی و الکترونکی صادر می شود که به مرور با فرهنگ سازی و تکمیل زیر ساخت ها به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تاکنون ۷۹ هزار نسخه الکترونیکی در داروخانه ها، ۱۸ هزار و ۵۰۰ نسخه پیچی در ۱۲ آزمایشگاه طرف قرارداد استان و ۱۲ هزار و ۵۰۰ نسخه طرف قرارداد رادیولوژی های استان نسخه پیچی الکترونیکی شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صدور نسخه الکترونیکی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه ها، دستور تخلیه روستا از سوی مدیریت بحران صادر شد.

۶۰ خانوار ساکن روستای نوده زیرکوه هم اکنون در حال تخلیه و اسکان در شهر آبیز هستند.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: به دلیل ادامه بارش‌ها تا صبح فردا، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

دیگر خبرها

  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند