Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

قیمت دلار امروز افزایش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و به ۲۱,۸۰۰ (بیست و یک هزار و هشتصد) تومان رسید. قیمت طلا و سکه هم بالا رفت.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۴۴ (یک هزار و هشتصد و چهل و چهار ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۱ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱,۸۴۴ ۸ ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۴۱ ۱۲:۰۰ ۱,۸۳۶ ۷ ۰.۳۹ روز قبل ۱,۸۲۹ -۱۴ -۰.۷۸ ۳ روز پیش

 

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۲.۸۷ درصدی، از ۹۳۴,۸۰۰ (نهصد و سی و چهار هزار و هشتصد ) تومان به ۹۶۲,۵۰۰ (نهصد و شصت و دو هزار و پانصد ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۹۶۲,۵۰۰ ۲۷,۷۰۰ ۲.۸۷ ۱۶:۴۳ ۹۳۴,۸۰۰ -۷۲,۲۰۰ -۷.۷۳ روز قبل ۱,۰۰۷,۰۰۰ -۳۴,۲۰۰ -۳.۴ ۳ روز پیش

 

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۱۹۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۱۶۸,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و شصت و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۱,۸۰۰ (بیست و یک هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳۷ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار آزاد قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۱,۸۰۰ ۳۰۰ ۱.۳۷ ۱۶:۴۱ ۲۱,۵۰۰ -۱,۳۰۰ -۶.۰۵ روز قبل ۲۲,۸۰۰ -۱,۰۵۰ -۴.۶۱ ۳ روز پیش

 

آخرین نرخ دلار در بازار متشکل

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۲.۴۱ درصدی، از ۲۱,۰۴۸ (بیست و یک هزار و چهل و هشت) تومان به ۲۱,۵۶۹ (بیست و یک هزار و پانصد و شصت و نه) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار متشکل قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۱,۵۶۹ ۵۲۱ ۲.۴۱ ۱۶:۴۱ ۲۱,۰۴۸ -۱,۴۹۷ -۷.۱۲ روز قبل ۲۲,۵۴۵ -۷۹۵ -۳.۵۳ ۳ روز پیش

 

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد امروز با کاهش ۱.۹۵ درصدی، از ۲۵,۹۵۲ (بیست و پنج هزار و نهصد و پنجاه و دو ) تومان به ۲۵,۴۵۶ (بیست و پنج هزار و چهارصد و پنجاه و شش) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو در بازار آزاد قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۵,۴۵۶ -۴۹۶ -۱.۹۵ ۱۴:۴۲ ۲۵,۹۵۲ -۱,۵۷۶ -۶.۰۸ روز قبل ۲۷,۵۲۸ ۰ ۰ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ پوند

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۶۰۴ تومان کاهش، ۲۸,۵۳۹ (بیست و هشت هزار و پانصد و سی و نه ) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۸,۵۳۹ -۶۰۴ -۲.۱۲ ۱۴:۴۲ ۲۹,۱۴۳ -۱,۸۱۹ -۶.۲۵ روز قبل ۳۰,۹۶۲ ۰ ۰ ۲ روز پیش

 

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۸۰ تومان افزایش، ۶,۰۸۰ (شش هزار و هشتاد ) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت ۳ روز اخیر درهم امارات (حواله) قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۶,۰۸۰ ۸۰ ۱.۳۱ ۱۶:۴۱ ۶,۰۰۰ -۵۵۰ -۹.۱۷ روز قبل ۶,۵۵۰ -۱۷۰ -۲.۶ ۳ روز پیش

 

آخرین نرخ لیر ترکیه

همچنین لیر ترکیه با افزایش ۳.۰۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۹۳۰ (دو هزار و نهصد و سی ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با کاهش ۲.۰۶ درصدی، از ۱۶,۸۳۲ (شانزده هزار و هشتصد و سی و دو ) تومان به ۱۶,۴۹۱ (شانزده هزار و چهارصد و نود و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز

در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به روز قبل ، با ۴۵۰ تومان افزایش، ۱۷,۰۵۰ (هفده هزار و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 10,000,000 (ده میلیون) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 3 درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰ ۳ ۱۶:۴۱ ۹,۷۰۰,۰۰۰ -۵۰۰,۰۰۰ -۵.۱۶ روز قبل ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ -۴۰۰,۰۰۰ -۳.۹۳ ۳ روز پیش

 

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه امروز با افزایش ۱.۸۳ درصدی، از ۵,۳۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان به ۵,۴۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۵,۴۵۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰ ۱.۸۳ ۱۶:۴۲ ۵,۳۵۰,۰۰۰ -۲۰۰,۰۰۰ -۳.۷۴ روز قبل ۵,۵۵۰,۰۰۰ -۳۰۰,۰۰۰ -۵.۴۱ ۳ روز پیش

 

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز با کاهش ۱.۴۴ درصدی، از ۳,۵۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و پانصد هزار) تومان به ۳,۴۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

به گزارش دنیای اقتصاد همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۲,۰۰۰,۰۰۰ (دو میلیون) تومان معامله شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آخرین نرخ سکه امامی قیمت دلار صراط جدول قیمت ۳ روز اخیر تومان نرخ گذاری شد بیست و یک هزار نسبت به روز قبل بازار امروز تغییر تاریخ ۲ بازار آزاد دلار در بازار هزار و هشتصد طلا ۱۸ عیار تومان رسید آخرین نرخ ۳ روز پیش نرخ دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز،قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است. جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 846854 برچسب‌ها خبر مهم گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد