Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@08:04:43 GMT

نوازی: اولتیماتونی از باشگاه نگرفته‌ایم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۷۸۸

نوازی: اولتیماتونی از باشگاه نگرفته‌ایم

محمود نوازی می گوید شهرخودرو آماده مصاف با نساجی مازندران است و شرایط خوبی برای حضور در این مسابقه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم شهرخودرو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نساجی مازندران بیان کرد: فردا بازی حساسی داریم. این تیم، تیم خوب و بزرگی است که سالیان سال زحمت کشیده اند.  این تیم بزرگ و ریشه‌دار است و سال‌هاست زحمت می‌کشند، اما در این یکی دو ساله بدشانسی آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال بازی سختی داریم. دو روزی است که آقای جلالی به عنوان یک مربی باتجربه و با دانش در این تیم هستند و کار ما را سخت کرده‌اند.


بخش بعدی حرف های نوازی در مورد بازی روز آینده بود که از ساعت 15 آغاز می شود و بیان کرد: بازی فردا با توجه به شرایط دو تیم در جدول خوب و زیبا خواهد شد. هر دو تیم بدشانسی آورده‌اند و نتیجه نگرفتن، حساسیت بازی را بالا برده است. به نظرم شرایط ما خوب است. درست است بازی قبل را باختیم اما در این یک هفته فرصت داشتیم و ریکاوری کردیم. نقاط قوت و ضعف حریف را شناختیم و امیدواریم فردا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را به عنوان میزبان مسابقه کسب کنیم. امیدوارم بازی خوبی بشود و برای مردم هم آرزوی سلامتی دارم.


وینگر راست سابق استقلال در مورد غایبان تیم شهرخودرو بیان کرد: برای این دیدار بازیکن محروم نداریم اما سیف‌اللهی، فرامرزی، جعفری و محمدزاده به بازی فردا نمی‌رسند. فکر می کنم این بازیکنان را در بازی فردا ندشاته باشیم. درباره مصدومیت‌ها نمی‌توان کاری کرد.

 


مربی شهرخودرو در مورد شرایط نساجی مازندران و استراتژی این تیم نیز صحبت کرد و گفت: ما حریف را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان توجیه هستند. به امید خدا انگیزه و تمرکز لازم را داشته باشیم قطعا نتیجه می گیریم. در غیر این صورت دچار مشکل خواهیم شد. با شناختی که از بچه ها دارم، به امید خدا با سه امتیاز از زمین خارج می شویم.


نوازی در مورد حضور کوتاه مدت امید روانخواه توضیح داد: خب ایشان آمدند و رفتند. این موضوع در حیطه کاری من نیست و آقای رحمتی باید پاسخگو باشد. او یک مشکل خانوادگی داشت و نتوانست با تیم ادامه دهد. قرار بود این هفته به ما ملحق شوند که این اتفاق رخ می‌دهد. صد درصد فرد دیگری اضافه خواهد شد که این موضوع با درخواست و تایید مهدی رحمتی انجام می‌شود. امیدوارم هر کسی که می‌آید کمک حال ما شود و بتوانیم خانواده شهرخودرو را در خراسان رضوی گسترده‌تر کنیم. این اتفاقات خوب باعث بهبود کارمان می‌شود و می‌توانیم جوابگوی مردم و هواداران این تیم شویم.


وی در واکنش به این که ظاهرا باشگاه به علت نتایج ضعیف تیم به کادرفنی تذکر و اولتیماتوم داده است گفت: ما اولتیماتوم نداشتیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.


بخش پایانی این کنفرانس در مورد شایعات پیرامون تیم بود و مدیر رسانه ای باشگاه شهرخوردو اخباری که پیرامون برکناری کادر فنی تیم وجود دارد را تکذیب کرد و از حمایت باشگاه حرف زد.

شهر خودرو محمد نوازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو محمد نوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام

دریافت 78 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مایکل وهی میلتونگا والش سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: از سفر به قزوین هیجان زده شده‌ام و به طور قطع سفرای دیگری که در این سفر ما را همراهی نکرده‌اند پشیمان خواهند شد و در دیدار با آنها از زیبایی‌های قزوین خواهیم گفت.

وی افزود: قزوین به بناهای تاریخی و طبیعت زیبا و میهمان نوازی معروف است و از اینکه امروز در این شهر هستیم خوشحالیم.

سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هرچند که بین ایران و نیوزلند فاصله بسیار زیادی وجود دارد ولی در کشور نیوزلند ایرانی‌ها به میهمان نوازی و رفتار صمیمی معروف هستند.

کد خبر 6098693

دیگر خبرها

  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است
  • توخل: شانس برد رئال حداکثر 51 درصد است
  • کتف دررفته، حاصل شادی گل دوم استقلال!
  • شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام