Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان گفت: در صورتی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی شود باید شاهد ورود موج چهارم کرونا به استان سمنان باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نوید دانایی در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار شد اظهار داشت: مردم و مسئولان نباید با ساده‌انگاری و بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمینه بازگشت به حالت حاد و بحرانی استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ورود موج چهارم کرونا به استان سمنان ابراز نگرانی کرد و گفت: حاد شدن شرایط و خروج از شرایط زرد و آبی شهرهای مختلف استان سمنان به وضعیت قرمز در صورت بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم همراهی مردم با کادر بهداشت و درمان دور از انتظار نیست.

دبیر فدراسیون وزنه برداری: باشگاه‌های ورزشی در شهرهای با وضعیت زرد و آبی شیوع کرونا بازگشایی می‌شودروحانی:‌ اولین محموله واکسن کرونا هفته‌های آتی وارد کشور می‌شود/عملیات واکسیناسیون مطابق جدول انجام می‌شود60 درصد مبتلایان کرونا دچار بیماری غیرواگیر هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان بیان کرد: چهار درصد از آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در کشور در استان سمنان رخ داده است.

دانایی بیان کرد: استان سمنان با هشت استان دیگر هم‌جوار است و این همجواری و آمد و رفت های فراوان منجر به شیوع شدید ویروس کرونا در استان سمنان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سمنان بعد از قم و گیلان سومین استان کشور به لحاظ همه‌گیری کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان اظهار کرد: در استان سمنان میانگین سن فوتی ناشی از کرونا 73 سال ثبت شده است و در بین کل افراد فوتی سه کودک و سه نوزاد نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند و این نشان‌دهنده جدی بودن موضوع است.

دانایی بیان کرد: مردم با پرهیز از رفت و آمدهای خانوادگی و حضور در تجمعات و اماکن شلوغ و پرتردد باید خود و خانواده و جامعه را از ابتلا به کرونا مصون بدارند و مسئله را جدی بگیرند و نگویند چون اکنون شرایط بهبود یافته به معنای عادی شدن اوضاع است.

وی تأکید کرد: استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده باید همچنان مورد توجه مردم در بیرون از منزل باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان در مورد دریافت واکسن کرونا نیز عنوان کرد: افراد پرخطر باید نامشان در سامانه ثبت شود تا به‌محض در اختیار گرفتن این واکسن به این افراد که شامل کادر درمان، بیماران قلبی و عروقی می‌شود؛ تزریق شود.

دانایی اظهار داشت: خوشبختانه در استان سمنان مشکلی به لحاظ تهیه ماسک و محلول ضدعفونی کننده وجود ندارد.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خدمات درمانی و بهداشتی سمنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد شدید در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش‌های پراکنده و خفیف در نواحی شمالی  و در غالب مناطق وزش باد شدید پیش بینی می شود . این وزش باد تا روز سه شنبه ادامه دارد و از این روز بارش ها منطقه شرقی استان سمنان را فرا می گیرد .

 

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • پیش بینی وزش باد شدید در استان سمنان
  • پیش بینی وزش باد شدید در سمنان
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سیدرضا اکرمی: امروز بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است/ چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی کار نیست؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت