Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، آخرین وضعیت تسهیلات پرداختی به باشگاه‌های ورزشی را تشریح کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمد آزادی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان درخصوص آخرین وضعیت بازگشایی باشگاه‌های ورزشی گفت: باتوجه به کاهش آمار مبتلایان به کرونا و براساس تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا، وضعیت کرونایی استان آذربایجان‌غربی به رنگ زرد و آبی رسیده و با این خصوص باشگاه‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند ضمن اینکه در شهرستان‌های استان نیز با توجه به اعلام ستاد کرونا در آن شهر امکان آغاز فعالیت وجوددارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص آخرین وضعیت تسهیلات پرداختی به باشگاه‌های متضرر از کرونا گفت: حمایت از بنگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی آسیب دیده جزو برنامه‌های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان و ادارات استانی است که در این خصوص در ابتدا تسهیلاتی به میزان ۲میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای استان در نظر گرفته شده بود که تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان به باشگاه‌های متقاضی پرداخت شده است.

آزادی افزود: این باشگاه‌ها با ۲۵۱ نفر اشتغال این تسهیلات را دریافت کرده‌اند ضمن اینکه از ۱۹۹ پرونده در دست اقدام، تسهیلات به ۱۱۳ پرونده پرداخت، ۴۹ فقره پرونده در حال توزیع به بانک‌های عامل استان و ۲۴ فقره پرونده در دست بررسی بانک‌ها می‌باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در استان ۸۱۶ باشگاه ورزشی اعم از ۹۹  باشگاه مختص بانوان، ۲۹۳ باشگاه مختص آقایان و ۴۲۴ باشگاه دو منظوره مجوز دارند که این باشگاه‌ها در ستاد کرونای ۱۰ ماهه تسهیلات و وام‌هایی برای مربیان و موسسین پرداخت شده و وزارت ورزش و جوانان وام و تسهیلات دیگری برای آنان در نظر گرفته که تا امروز آخرین مهلت ثبت نام آنها در سامانه وزارت ورزش و جوانان برای درخواست تسهیلات بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاههای ورزشی آذربایجان غربی ورزش و جوانان آذربایجان غربی تسهیلات ورزشی بازگشایی باشگاه های ورزشی باشگاه های ورزشی آذربایجان غربی ورزش و جوانان آخرین وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)

 

منبع:پیج majaley_salamatii

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهکار‌های پایین آوردن کلسترول خون (فیلم) ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم) ورزش‌های جالب و موثر برای بهبود شنوایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)