Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بیژن عباسی آرند روز سه شنبه در نشست با مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ۵۱ سایت ایرانسل در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح ارتقا و توسعه ارتباطات روستایی ساخته و راه اندازی می شود. 

وی افزود: طرح ارتقا و توسعه ارتباطات روستایی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ایرانسل بیان کرد: در سفر چند سال قبل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کهگیلویه و بویراحمد ساخت و راه اندازی ۴۰ سایت ایرانسل در مناطق روستایی این استان تعریف شد که پیش ‌بینی می شد در مدت ۶ ماه اقدام ها انجام و این سایت ‌ها روشن شوند. 

عباسی آرند عنوان کرد: ۴۰ سایت ایرانسل کهگیلویه و بویراحمد بنا به دلایلی به ۳۶ مورد کاهش یافت و با پیگیری‌ های لازم تنها ۲۷ مورد از آنها انجام شد و ۹ مورد نیز به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان انجام نشد. 

وی با اشاره به سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کهگیلویه و بویراحمد تا ۲ هفته آینده، ابراز داشت: در این سفر موضوع ساخت و راه اندازی ۵۱ سایت ایرانسل در مناطق روستایی استان پیگیری می شود. 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: با همکاری شرکت همراه اول و انجام ۹ سایت ایرانسل باقیمانده تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ افزون بر ۷۰ سایت در کهگیلویه و بویراحمد ساخته و راه اندازی می شوند. 

عباسی آرند با اشاره به اینکه ساخت و راه اندازی این سایت‌ های ایرانسل در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند برق پایدار و راه ارتباطی مناسب است، اظهار داشت: انتظار می رود که مدیران اجرایی استان برای ساخت و راه اندازی این سایت ‌ها کمک و همکاری کنند. 

وی افزود: مصوب می‌ شود که هرگونه خسارت مالی وارده به عرصه های منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت و راه اندازی این سایت های ایرانسل در مناطق روستایی استان پذیرفته و پرداخت شود. 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ایرانسل بیان کرد: باید دست به دست یکدیگر داد تا طرح ارتقا و توسعه ارتباطات روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به نتیجه برسد. 

عباسی آرند عنوان کرد: روستاییان کهگیلویه و بویراحمد باید بتوانند از این ظرفیت بهره ‌مند شده و به مدیران اجرایی استان توصیه می ‌شود که چنین فرصت ارزشمندی را از دست ندهند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اینکه این استان در اولویت اجرای طرح ارتقا و توسعه ارتباطات روستایی قرار دارد، گفت: زمانی مدیران اجرایی استان باید به دنبال فرصتی بودند تا بتوانند در تهران و در سطح ملی رایزنی ‌کنند اما وضعیت امروزه تغییر کرده است. 

آذر صفایی نیا اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داوطلب ساخت و راه اندازی ۵۱ سایت ایرانسل در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد شده و از مدیران اجرایی این استان انتظار همکاری و مشارکت دارد. 

وی افزود: دستگاه‌ های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موضوع مهم ساخت و راه اندازی ۵۱ سایت ایرانسل در مناطق روستایی این استان را جزو وظایف کاری خود دانسته و کمک های لازم را انجام دهند. 

صفایی نیا بیان کرد: اقدام های دستگاه‌ های اجرایی مربوطه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ساخت و راه اندازی ۵۱ سایت ایرانسل در مناطق روستایی این استان شامل شرکت برق، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای رصد و به استاندار گزارش داده می شود. 

وی عنوان کرد: چنانچه دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای فراهم کردن زمینه‌ ساخت و راه اندازی ۵۱ سایت ایرانسل در مناطق روستایی این استان با مشکلی مواجه شدند آنها را گزارش داده تا برطرف شوند. 

برچسب‌ها ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد شرکت ایرانسل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد شرکت ایرانسل ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد شرکت ایرانسل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یاسوج اخبار کنکور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد مدیران اجرایی شرکت ایرانسل عباسی آرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند