Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:29:43 GMT

آتش‌سوزی باربری در خیابان شوش تهران مهار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۶۲۴۰

آتش‌سوزی باربری در خیابان شوش تهران مهار شد

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: انبار بزرگی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع که در اطراف آن انبارهای کوچک و بزرگ ناایمن با ورق‌های شیروانی وجود داشت دچار آتش سوزی گسترده شده بود.

سید جلال ملکی افزود: در این انبارها انواع کالاها اعم از لاستیک موتور، خودرو، روغن موتور و مواد قابل اشتعال وجود داشت که حدود ۲ هزار مترمربع  از این انبار کاملا شعله‌ور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اثر حرارت سقف‌های این انبارها تخریب شده بود و ماموران ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی و تجهیزات تنفسی موفق شدند این آتش سوزی گسترده را مهار کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: این حادثه مصدومی نداشت.

وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

آغاز مسافرگیری در مترو شوش

همچنین مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به مهار آتش سوزی ایستگاه مترو شوش بازگشایی شد.

محسن محمدیان افزود:‌ مسافرگیری در  ایستگاه متروی شوش که به علت آتش سوزی درخیایان شوش متوقف شده بود به حالت عادی بازگشت.

منطقه شوش در جنوب تهران قرار دارد.

برچسب‌ها آتش سوزی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه آتش سوزی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اخبار کنکور آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو