Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@04:40:07 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۳۰ دی ماه رخ داد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۶۲۶۸

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سی ام دی ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی سی ام دی ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران رییس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:نصب گاردریل‌های اتوبان امام علی (ع) به پایان رسید رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور فاتب از اتمام نصب گاردریل‌های اتوبان امام علی (ع) خبر داد.   بیشتر بخوانید:امروز فرآیند آزمون ایثار آغاز می شود معاون برنامه ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات از آغاز برگزاری آزمون ایثار در کشور خبر داد.     بیشتر بخوانید:کاهش صدور مجوز سفر به شهر‌های قرمز فرمانده نیروی انتظامی گفت:  خودرو‌های فرسوده باید از چرخه استفاده خارج شوند و در این مسئله همه دستگاه‌ها دخیل هستند. همچنین مقرر شده برای کنترل بیماری در شهر‌های شمالی، مجوز‌های ترددی کمتری از فرمانداری صادر شود.   بیشتر بخوانید:کلاهبرداری‌های یک میلیارد تومانی از شهروندان در قالب سایت‌های همسریابی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه سایت‌های همسریابی و صیغه یابی بستری برای کلاهبرداری‌های یک میلیارد تومانی از مراجعه کنندگان است، گفت: تا کنون، هیچ گونه مجوز قانونی مبنی بر فعالیت این سایت‌ها و کانال‌ها صادر نشده است.     انتهای پیام/ برچسب ها: بسته حوادث پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته حوادث پلیس بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حیدر حق‌جویان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۱۰ تن ارد فاقد مجوز به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6096194

دیگر خبرها

  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • امروز با نیما: ختده سرد
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور