Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تمدید مهلت ثبت نام در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت این استان تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری خبرداد.

"علی اصغر نودهی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام 30 دی ماه جاری بود، گفت: با توجه به  درخواست های مکرر و استقبال علاقه مندان از نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، مهلت ثبت نام تا 15 بهمن ماه سال جاری تمدید شد و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این دوره از آزمون که به صورت مجازی برگزار می شود، ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


رییس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: از دهم دی ماه تا کنون هزارو 17 نفر از قرآن آموزان خراسان شمالی در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، ثبت نام کرده اند که از این تعداد 760 نفر از طریق موسسات قرآنی و 257 نفر کاربر آزاد هستند.

 

 


نودهی بیان کرد: تاکنون 22 موسسه فرهنگی قرآن و عترت از هشت شهرستان استان برای ثبت نام این دوره از آزمون اقدام کرده اند.

 

 


نودهی با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون نیمه اول اسفندماه  سال جاری خواهد بود، خاطرنشان کرد: قرآن آموزان برای حضور در آزمون می‌توانند به سامانه quranedu.ir مراجعه کنند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون جشنواره قرآن و عترت آزمون سراسری قرآن و عترت مهلت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ یعقوب جباری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: این مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، احکام، نهج البلاغه، حفظ ۱۰جزء و حفظ کل قران برگزار شدو نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان