Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری ، سرمربی تیم استقلال قصد دارد در نقل و انتقالات نیم فصل به جای هرویه میلیچ ، یک مدافع چپ جدید را برای تیمش جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود فکری تصمیم دارد در نقل و انتقالات زمستانی یک مدافع چپ به خدمت بگیرد.
اگرچه هنوز فعالیت رسمی استقلال در فصل نقل و انتقالات آغاز نشده و این باشگاه برای جذب بازیکن جدید دست به کار نشده است، اما طبق شنیده ها جلسات غیر رسمی بین محمود فکری و مدیران باشگاه برای فعالیت این باشگاه برای جذب بازیکن جدیدی برگزار شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین شنیده می شود فکری برای جذب یک بازیکن در پست دفاع چپ ابراز تمایل کرده که این می تواند به معنی پایان کار میلیچ در استقلال باشد.
میلیچ بعد از دربی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش و البته عدم اعتقاد کادرفنی به او ایران را ترک کرد اما به نظر می رسد مدیران باشگاه استقلال عزم جدی برای بازگرداندن این بازیکن ندارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمود فکری اخبار استقلال استقلال لیگ برتر محمود فکری هرویه میلیچ محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902126

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام