Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@12:44:33 GMT

رائول به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۶۳۶۱

رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید و مربی تیم دوم باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده است. ناطقان: رائول گونزالس جدیدترین مبتلا به ویروس کرونا در باشگاه رئال مادرید است. هر هفته از تمامی بازیکنان تیم های اول و دوم و پایه های رئال تست کرونا گرفته می شود و امروز مشخص شد که رائول اسیر این ویروس شده است.

سرمربی کاستیا بلافاصله راهی قرنطینه شده و تا منفی نشدن تست های بعدی در این شرایط باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازی بعدی تیم دوم رئال برابر ختافه B خواهد بود که نخستین بازی این تیم در سال 2021 است و غیبت رائول روی نیمکت قطعی خواهد بود.

در رئال مادرید بازیکنانی چون لوکا یوویچ، ادن هازارد، کاسیمیرو و ادر میلیتائو به ویروس کرونا مبتلا شده و بهبود پیدا کرده اند. منبع: خبر انلاین برچسب ها: رائول ، کرونا ، مبتلا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رائول کرونا مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم

یک هنرمند نقاش، طراحی های خود از بازیکنان رئال مادرید را به آن ها اهدا کرد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها