Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی از اجرای مرحله جدید طرح توزیع غذای متبرک و نان صلواتی بین خانوارهای کم‌بضاعت ساکن روستاهای حاشیه مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، هادی غلامی  ضمن بیان جزئیات مرحله دیگری از پخت و توزیع نان متبرک اظهار کرد: از دو ماه پیش، پخت ۳۰ هزار قرص نان صلواتی در پنجشنبه شب‌ها آغاز شده و با کمک ۶۲ کانون خادمیاری رضوی محله‌ای سطح شهر مشهد بین خانواده‌های محروم توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گاهاً در صورت اعلام آمادگی تشکل‌های مردمی در طول هفته هم پخت نان انجام می‌شود.
وی افزود: به‌تازگی در کنار پخت نان، پنجشنبه هر هفته با مشارکت تشکل‌های مردمی و خیرین، غذای گرم نیز طبخ و در روستاهای حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود. تاکنون ۵۰۰ پرس غذای متبرک طبخ شده و همراه نان صلواتی در روستاهای اطراف منطقه پنجتن و جاده کلات توزیع شده است.
این مقام مسئول همچنین اعلام کرد: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نیز ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا و ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان نیز بین روستائیان بخش رضویه مشهد توزیع شد.
انتهای پیام/ منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توزیع نان حاشیه شهر مشهد بنیاد کرامت رضوی نان صلواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد

مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد

دیگر خبرها

  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست