Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران دقایقی قبل در گفتگو با مهر با اشاره به کنترل حریق انبار باربری واقع در خیابان شوش از شروع عملیات لکه‌گیری خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی تاکنون مصدوم و تلفاتی نداشته است.

جلال ملکی در جریان اطفا حریق سوله‌های یک بنگاه باربری در حوالی خیابان شوش گفت: این انبار بزرگ باربری به وسعت ۱۲ هزار متر که ستون‌های نا ایمنی داشت، که با ورق‌های شیروانی به انبارهای کوچک و بزرگی تبدیل شده بود، و زیر همه آنها از انواع کالاهای قابل اشتعال، همچون روغن موتور و لاستیک ماشین انبار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کالاهای انبار شده کاملاً شعله ور شدند و سقف‌ها در اثر آتش سوزی تخریب شد.

ملکی گفت: ۶ آتش نشان به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی و عوامل شهرداری منطقه ۱۲ در محل حاضر شده بودند و در حال حاضر حریق کاملاً تحت کنترل است.

وی افزود: با وجود اینکه سقف‌های این انبار تخریب شده است، عملیات لکه گیری و اطفا حریق ادامه دارد.

به گفته ملکی، تا این لحظه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداریم.

اعزام ۳ آمبولانس

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس نیز در رابطه با حادثه آتش‌سوزی خیابان شوش تهران اظهار کرد: این حادثه در خیابان شوش، چهارراه تختی رخ داده و تا الان یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده‌اند. ۳ دستگاه آمبولانس هم به محل آتش‌سوزی اعزام شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس گفت: خوشبختانه این حادثه تا الان مصدومی نداشته است.

گفتنی است عصر امروز انبارهای یک بنگاه باربری در نزدیکی میدان شوش دچار حریق شد و دود گسترده‌ آن حتی از شمال تهران قابل مشاهده بود. به علت وسعت آتش‌سوزی، ایستگاه متروی شوش به طور موقت تعطیل و مسافرگیری در در نیمه جنوبی خط یک این ایستگاه متوقف شد. البته به گفته مسئولان مربوطه، آتش‌سوزی ارتباطی با ایستگاه متروی شوش نداشته است و تنها به منظور حفظ ایمنی بیشتر مسافران، مسافرگیری از ایستگاه شوش و در نیمه جنوبی خط یک متوقف شد.

کد خبر 580146 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران خیابان شوش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند

رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.

به گزارش «تابناک»، ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت، حریقی در منطقه امامزاده ابراهیم شفت (استان گیلان) مخابره شد که خیلی زود به سر خط خبرها رسید؛ آتشی گسترده که گریبان بازار این امامزاده را گرفت و به سرعت وسعت یافت تا جایی که در نهایت از ده‌ها واحد مسکونی و تجاری جز تلی از خاکستر برجای نگذاشت.

رویدادی که به سرعت توجه بسیاری از هموطنان مان در سراسر کشور را به خود جلب کرد به ویژه از این رو که تصاویر مغازه ها و خانه ها قبل از حریق با ویرانه های برجای مانده از ماجرا بعد از آتش سوزی دست به دست می شد و این سوال را به دنبال داشت که آیا تدابیر لازم برای پیشگیری از این وقایع اتخاذ و اجرایی شده بود یا خیر؟

سوال مهمی که با بازدید میدانی برخی مسئولان از جمله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت از محل حادثه و تاکید بر تشکیل پرونده قضایی و صدور دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق، این انتظار به وجود آمد که پاسخ بیابد و حالا به نظر می رسد گام های موثری در این مسیر برداشته شده است.

این را می شود از اظهارات حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان دریافت که با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و گفت: با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده، مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

 

دیگر خبرها

  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت