Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@09:21:38 GMT

پاسخ سوال روز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۹۹

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۶۷۰۵

بیش از ۶۰ درصد مخاطبان ما معتقدند کاهش سود دلالان در بازار خودرو باعث کاهش قیمت این کالا شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امروز درباره علت کاهش این روز‌های قیمت خودرو، سوال پرسیدیم.

حدود ۶۲ درصد مخاطبان کم سود شدن دلالی در بازار خودرو را عامل اصلی کاهش قیمت خودرو‌ها در بازار می‌دانند.

۲۳ درصد مخاطبان برخی اقدامات مسئولان صنعت خودرو و ۱۵ درصد دیگر هم افزایش محسوس تولید خودرو داخلی را دلیل این امر عنوان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سوال روز ، کاهش قیمت خودرو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سوال روز کاهش قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت افغانی افغانستان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۶۹ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان (۱.۱۴ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۸۷۹ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۹ تومانی به ۸۷۹ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ تومانی (۱.۱۵ درصد) به ۸۶۹ رسید.

بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷۶ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۶۹ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۴.۰۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۲.۷۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳