Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، نگران است که فرم فعلی فیرمینو موجب کنارگذاشته شدن او از لیورپول شود.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی لیورپول اخیرا چندان آماده نشان نداده و نمایش او در ترکیب لیورپول نگرانی هایی را برای جیمی کاراگر به وجود آورده است.

کاراگر با ابراز نگرانی راجع به فرم روبرتو فیرمینو در بازی های اخیر گفت که این بازیکن در خطر کنار گذاشته شدن از ترکیب لیورپول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیرمینو در کنار محمد صلاح و سادیو مانه یکی از سه مهاجم زهردار لیورپول در فصل های اخیر بوده است. این سه یکی از مهمترین عناصر قهرمانی فصل پیش لیورپول در لیگ برتر پس از 30 سال بودند، اما کاراگر نگرانی هایی راجع به افت شدید فیرمینو در این فصل دارد.

جیمی کاراگر در این باره گفت: "باید بگویم که من نگران فیرمینو هستم. او هرگز گلزن اصلی لیورپول نبوده، این وظیفه دو مهاجم دیگر این تیم بود، اما فیرمینو هم آنجاست تا در گلزنی سهیم باشد.

وقتی آن دو گل نمی زنند، او باید بزرگترین تهدید تیم در گلزنی باشد. در تساوی برابر منچستر یونایتد او چندین فرصت داشت اما نتوانست درست به توپ ضربه بزند.

 

 

عملکرد او در شرکت دادن بقیه بازیکنان در بازی و فشار در حملات و پس گرفتن توپ بسیار افت کرده است و من فقط راجع به این فصل صحبت نمی کنم، این مشکل فصل پیش هم که لیورپول قهرمان شد، وجود داشت. من ان موقع هم نگران بودم و فکر می کردم که او چطور قرار است اوضاع را عوض کند.

او کسی است که من بیش از همه نگرانش هستم و اگر یکی باشد که قبل از بقیه از ترکیب لیورپول کنار گذاشته شود، فکر میکنم که احتمالا آن شخص فیرمینو خواهد بود. دیر یا زود ترکیب این سه مهاجم لیورپول تغییر خواهد کرد.

تعداد گل های آنها پیوسته دارد کمتر می شود. چیز دیگری که به چشم می آید آمار مالکیت توپ او است که به شدت افت کرده. وقتی او گل نمی زند یا پاس گل نمی دهد، مشغول کارهای دیگری است، اما به هر حال این یک افت بسیار شدید است.

او کسی است که من نگرانش هستم. خواه مشکلش افت آمادگی باشد، یا افتی که به دلیل بالا رفتن سن به وجود می آید، برای هر مهاجمی طبیعی است وقتی به اواخر دهه دوم زندگی خود می رسد دیگر به خوبی دیگر بازیکنان حاضر در زمین بازی نکند."

لیورپول روبرتو فیرمینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول روبرتو فیرمینو ترکیب لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

کد خبر 849251 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله