Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی انصار الله یمن تاکید کرد که اقدام آمریکا در قراردادن نام جنبش انصار الله در فهرست گروه‌های تروریستی، اوج نقش آفرینی آمریکا در فرماندهی تجاوز علیه یمن و خصومت آن علیه این کشور و آزادگان جهان را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری المسیره، در این بیانیه آمده است: «آمریکا هیچ گاه حامی ملت یمن نبوده و یا نسبت به مسئله یمن بی طرف نبوده است که حالا با این اقدام احمقانه و مسخره‌اش متعجب شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دفتر سیاسی انصار الله گفت: «قبل از اینکه آمریکا این اقدام پلید را مرتکب شود، هر جرمی را به طور مستقیم یا از طریق مزدوران منطقه‌ای خود علیه ملت یمن مرتکب شده است.»

این جنبش تاکید کرد:«آنهایی که تصور می‌کردند که تجاوز علیه یمن محصول مشکلی داخلی در یمن یا مشکل این کشور با یک کشور همسایه است، واقعیت امر با اقدام آمریکا در قرار دادن انصار الله در فهرست گروه‌های تروریستی روشن شد.»

انصار الله در این بیانیه آورده است: «این موضع آمریکا، گروه‌ها و کشورهایی را که صرفا دنباله رو نوکران آمریکا و اسرائیل هستند، در جایگاه واقعی و شایسته خود قرار داد.»

دفتر سیاسی انصار الله گفت: «هر اقدام خصمانه‌ای به هر شکل و اندازه‌ای هوشیاری و ثبات ما را در مسیر درست خود و پایبندی به مواضع خود می‌شود. یعنی اقدام خصمانه آمریکا مقاومت و پایداری ما را در رویارویی با پروژه تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر می‌کند و هرگز ما را از مواضع عادلانه خود منصرف نمی‌کند.»

این جنبش در پایان گفت: «ما همه آمریکایی‌هایی را که را در هدف گرفتن امت شریک هستند، تروریست‌های جنایتکار برمی‌شمریم و به اذن پروردگار برای اتخاذ هر گونه اقدام لازم در قبال هر اقدام خصمانه‌ای آماده‌ایم.»

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: دفتر سیاسی انصار الله یمن آمریکا اقدام خصمانه انصار الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

به گزارش ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع روسیه با قدردانی از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به این رژیم، اظهار کرد: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا  از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد