Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:03:21 GMT

طرح ساماندهی دستفروشان در فردیس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۶۹۲۴

طرح ساماندهی دستفروشان در فردیس آغاز شد

سردار عباسعلی محمدیان عصر سه شنبه در نشست  شورای اسلامی شهر فردیس افزود: در اجرای این طرح دستفروشان در هسته مرکزی و نواحی مختلف این شهرستان جمع آوری و ساماندهی خواهند شد.

وی بیان داشت : از آنجا که وجود دستفروشان در پیاده روهای فردیس سبب گلایه مردم و کسبه شده بود، نیروی انتظامی به همراهی مدیریت شهری جمع آوری و ساماندهی این قشر را عملی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان ادامه داد: پهن کردن بساط دستفروشی در معابر فردیس سبب ترافیک سنگین در هسته مرکزی مناطق شهری و پیامدهای دیگر شده بود که در این زمینه تصمیم گیری شد.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به آسیب های اجتماعی شهرستان فردیس گفت:  جمع آوری و ساماندهی دستفروشان به لحاظ امنیتی و انتظامی نیز اهمیت فراوانی دارد.

وی به تقویت کلانتری ها در استان البرز اشاره کرد و گفت: مسوولان استانی قول داده اند از محل پنج درصد اعتبارات عمرانی  بودجه برنامه ششم  برای تقویت، تجهیز و احداث کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی اقدام لازم به عمل آورند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: شورای شهر هم اعتباری را برای سال آینده پیش بینی کند تا بتوانیم ظرف ۱۵ ماه ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی فردیس تکمیل شود.

مجتبی قاسمی رییس شورای اسلامی شهر فردیس نیز  به معضلات و مشکلات  اجتماعی شهرستان فردیس اشاره کرد و بیان داشت: وجود دستفروشان ، نمایشگاه های خودرو در بلوار اصلی شهر، رها سازی نخاله ساختمانی در منطقه ، تکدی گری و کودکان کار و خیابانی از مهمترین معضلات این شهرستان است.

وی بیان داشت : برای ارتقای امنیت عمومی طرح پایش تصویری با نصب دوربین ها در مناطق مختلف شهر فردیس اجرایی شده است.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها البرز فردیس فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سد معبر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز فردیس فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سد معبر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از دیوارکشی و ساماندهی آرامستان شیخ شهاب‌الدین محله آزادان خبر داد و گفت: این پروژه شامل دیوارکشی محوطه، ساماندهی محوطه، بدنه‌سازی و ساماندهی فضای آرامستان و بتن قبور است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به درخواست اهالی محله آزادان این منطقه و رفاه حال شهروندان، اطراف این آرامستان به‌زودی توسط شهرداری دیوارگذاری خواهد شد.

وی افزود: این پروژه شامل دیوارکشی محوطه، ساماندهی محوطه، بدنه‌سازی و ساماندهی فضای آرامستان و بتن قبور در مدت زمان چهار ماه در مرحله تحویل زمین و آغاز به‌کار است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

قاضی‌عسگر با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: محصورکردن آرامستان شیخ شهاب‌الدین محله آزادان برای صیانت از اموات، کنترل تردد و توسعه و فضاسازی مناسب و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است و منطقه ۹ شهرداری برای اجرا و اتمام این پروژه تلاش خواهد کرد.

کد خبر 750725

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد