Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیران امور سرمایه انسانی و آموزش و امورشعب استان های بانک ایران زمین طی سفر به استان خراسان صورت گرفته بود، با حفظ پروتکل های بهداشتی از شعب این استان بازدید و با همکاران جلساتی جهت افزایش بهره وری و شنیدن مشکلات و ارائه راهکارها برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی و آموزش و محمد حسینی کنارویی مدیرامور شعب استان ها که با هدف ابلاغ و نظارت برچگونگی اجرای طرح 100 روزه صورت گرفته بود به استان خراسان سفر کرده و از شعب این استان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسینی کنارویی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی شعب، با توجه به نامگذاری بانک ایران زمین بعنوان بانک دیجیتال ضمن بررسی عملکرد شعب در خصوص سرفصل های بانکداری مدرن، کنترل دائمی و مستمر دستگاه های خودپرداز، درآمدهای کارمزدی حاصل از توزیع پایانه های فروشگاهی، حرکت هدفمند برای تحقق اهداف بانکداری مدرن را به شعب توصیه کردند.

  علی فتاحی مدیرامورمنابع انسانی و آموزش با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و عمومی و در نهایت سلامت همکاران، ضمن بررسی عملکرد شعب بیان داشت: توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی بانک، در دستور کار مدیران ارشد بانک بوده و بهبود وضعیت معیشت همکاران در سال 99 حاکی از رویکرد فوق است.
  میثم شمس آبادی مدیر استان ضمن عرض خیرمقدم به مدیران ارشد به ارائه گزارشی از عملکرد سالانه به تحقق هدف 40هزار میلیارد ریال منابع تا پایان شهریور 1400، خدمت محور شدن بانک و تحقق هدف “هر کارمند یک بانکدار حرفه ای” ارائه کردند.

  در انتهای جلسه پیشنهادات، نظرات و سوالات همکاران توسط مدیران ارشد بانک مورد بررسی و پاسخگویی قرار گرفت.
 

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه این شهرستان بهشت سرمایه‌گذاری استان است گفت: ظرف دو سال آینده کارخانه فرآوری معدن مس کیهان راه‌اندازی می‌شود و ۳۲۰ نفر در فاز اول مشغول به کار می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلی حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف که با حضور نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در یک سال گذشته میزان سرمایه گذاری در تاریخ شهرستان خوسف بی نظیر است. 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی معدن مس کیهان در روز کار و کارگر و تجهیز کارگاه آن و اکتشاف 4 ماده معدنی ارزشمند طلا، مس، روی و سرب در محدود 28 کیلومتر مربع گفت: در کل خراسان جنوبی چنین محدوده معدنی وجود ندارد. ظرف 2 سال آینده کارخانه فرآوری مس این کارخانه راه اندازی خواهد شد و حدود 320 نفر در فاز اول آن مشغول به کار خواهند شد. 

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی در حال ورود به سرمایه گذاری در شهرستان هستند اظهار داشت: در آینده شاهد بزرگترین مجموعه و کارخانه‌های استان در شهرستان خوسف خواهیم بود، این در حالی است که این مجموعه‌ها زیرساخت را نیز با خود به همراه خواهند آورد. 

وی در این جلسه کلنگ‌زنی پست 132 برق در شهرک صنعتی شهید رحمانی در دهه فجر سال گذشته و ابلاغ اعتبار خط انتقال 60 مگاواتی از پست 132 کیلو ولت در بخش ماژان برای بخش معدنی و صنعتی در یک سال اخیر، برنامه‌ریزی برای انتقال پساب فاضلاب بیرجند در آینده، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی هوایی و ... را مکمل پتانسیل و معادن ویژه موجود در شهرستان در راستای افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به سیلاب اخیر و بی سابقه بودن میزان بارندگی در منطقه، به برگزاری جلسات و اطلاع رسانی قبل از بارندگی، جلسات و بازدیدها در حین بحران با حضور مدیرکل بحران استان، جلسات پس از بحران با حضور معاون عمرانی استاندار افزود: همدلی و هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان منجر به مدیریت این بحران شد. فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی مدیران فراهم شده و مدیران باید از فرصت‌های زودگذر بخوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد