Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی ماینتس در راه لیگ برتر است. 

ژان فیلیپه ماتتا با قراردادی 18 ماهه از ماینتس راهی کریستال پالاس می شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گاردین، پالاس پس از صدور مجوز جدایی زودهنگام مکس مایر از باشگاه، به دنبال مهره هجومی جدیدی است و دست روی مهاجم 23 ساله ماینتس گذاشته است که در سال 2018 از لیون به این تیم پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستال پالاس برای این انتقال قرضی 2.5 میلیون پوند به طرف آلمانی می پردازد و سپس موظف به پرداخت 14 میلیون پوند برای دائمی کردن این قرارداد خواهد بود. 

ماتتا که مورد توجه باشگاه هایی از ایتالیا و همچنین لیدز یونایتد قرار داشت، در فصل ابتدایی حضورش بوندسلیگا 14 گل زد و امسال هم در تیم بحران زده ماینتس، 7 بار گلزنی کرده است.

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود چهره نگاری مادر و دختری که با جادو و جمبل طلا می دزدیدند آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • گل زیبای ماتتا به منچستریونایتد (کریستال پالاس 2-۰ منچستریونایتد)
  • گل اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۱-۰ منچستریونایتد)
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد