Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@20:45:41 GMT

ماجرای سلفی که باعث مرگ رتبه اول دانشگاه شد!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۷۷۷۳

ماجرای سلفی که باعث مرگ رتبه اول دانشگاه شد!

۲ پسر جوان همراه دوست خود در حال عکاسی و گرفتن سلفی بودند که ناگهان در یک حادثه به کام مرگ فرو رفتند.

به گزارش شریان نیوز،سه نفرشان روی سطح یخ‌زده سد که شش متر عمق داشت، ایستادند تا نفر چهارم از آنها عکس یادگاری بگیرد که یخ زیر پایشان شکست و به زیرآب کشیده شدند. دوست‌شان که در حال عکاسی از آنها بود، سریع به سمت‌ آنها رفت و توانست یکی‌شان را نجات دهد اما دو نفر دیگر به نام‌های سعید و حسین زیرآب رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید بابایی ۲۲ساله، دانشجوی مهندسی عمران بود و خانواده‌اش با گذشت چهار روز از حادثه هنوز مرگ او را باور نکرده‌اند. برادر سعید ۲۲ساله درباره حادثه می‌گوید: برادرم رتبه اول دانشگاه یزد بود و در رشته مهندسی عمران تحصیل می‌کرد.

 

ما در احمدآباد اردکان زندگی می‌کنیم. نزدیک امتحانات پایان‌ترم دانشگاهش بود. دوستانش به او پیشنهاد دادند حالا که نزدیک امتحانات است، سفر یکروزه به روستا داشته باشند تاکمی روحیه‌شان بهترشود. قرار شد به روستا بروند. برادرم، دوستش حسین که دانشجوی پرستاری بود، حافظ و جواد چهارشنبه‌شب راهی سفر بی‌بازگشت به طزرجان شهرستان تفت شدند.

مرگ سعید در سد یخ زده تفت خانواده را شوکه کرد 

خانواده حسین در آن روستا خانه‌ای داشتندکه شب را آنجا سر کردند. قرار بود روز بعد به خانه برگردند اما خبری از آنها نشد و منتظرشان بودیم. بعدازظهر پنجشنبه از یکی از اقوام که پلیس بود، شنیدیم چند جوان که اهل احمدآباد اردکان بودند به‌خاطر شکستن یخ‌های سد برفخانه منطقه طزرجان داخل آب سد افتاده و دچار حادثه شده‌اند.

بعد از اطلاع از آن حادثه دل‌نگران شدیم که نکند اتفاقی برای برادرم و دوستانش افتاده باشد، به همین دلیل راهی محلحادثه شدیم. حمیدرضا افزود: عصر که به سد رسیدیم، دیدم که غواصان دو جسد را از آب بیرون آورده و در حال انتقال آنها به پزشکی قانونی هستند. سمت اجساد رفتم و وقتی پارچه را کنار زدم، دیدم جسد برادرم، سعید است. سعید کنگ‌فوکار حرفه‌ای بود. در مسابقات جهانی و داخل کشور مدال‌های مختلف کشوری آورده بود. با بررسی حادثه متوجه شدم هم‌دانشگاهی برادرم به‌نام جواد مصدوم و راهی بیمارستان شده و فقط حافظ زنده مانده است. خیلی شوکه بود و می‌گفت خیلی تلاش کرده برادرم و حسین را نجات دهد که موفق نشده است.

با حاضران در محل که حرف زدم، متوجه شدم ازچند روز قبل، سد یخ‌زده و افراد زیادی روی یخ سد رفته و آنجا ایستاده و عکس گرفته بودند اما زمانی که برادرم و دو دوستش روی یخ می‌روند، سطح یخ سد می‌شکند و داخل آب می‌افتند. جواد تکه یخی را می‌گیرد و روی آب می‌ماند که حافظ شیلنگی به سمتش پرت کرده و او را بیرون می‌کشد اما وقتی شیلنگ را دوباره می‌اندازد تا بتواند برادرم و حسین را نجات دهد، موفق نشده و آن دو غرق می‌شوند. در ادامه، غواصان اجساد آنها را بیرون آورده و داغ سنگینی بردل دو خانواده ماند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش

مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

اوایل فروردین ماه امسال، کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک یک مادر و پسر جوان را گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پای در سردخانه گذاشتند و با جسد زن و پسر جوانی مواجه شدند که براثر سوختگی، فوت شده بودند؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این ۲ براثر حادثه آتش‌افروزی عمدی در یک خانه واقع در مرکز تهران از سوی پدر خانواده، قربانی جنایت شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پدر خانواده که نقاش ساختمان بوده با انگیزه نامشخصی با استفاده از بنزین اقدام به آتش زدن همسر و پسرش کرده، اما خودش در این حادثه آسیب جزئی دیده است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود مرد میانسال را دستگیر کردند؛ متهم که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه آتش‌افروزی مرگبار بود پس از مواجه با مدارک و شواهد موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رازگشایی کرد.

مرد جوان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: در خانواده ما اختلاف زیادی وجود داشت؛ روز حادثه قصد داشتم تا به نقاشی یک ساختمان بروم و از پسرم درخواست کردم تا برای کمک به همراهم بیاید، اما او مخالفت کرد و مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت؛ در این میان، بنزین را روی خودم ریختم و تهدید به خودسوزی کردم، اما پسرم با بی‌ادبی جوابم را داد که من عصبانی شدم و بنزین را روی او ریختم و با فندک آتش‌افروزی کردم.

متهم گفت: در ادامه همسرم آمد تا به پسرم کمک کند، اما با توجه به اینکه بطری بنزین روی زمین افتاده بود خودش نیز دچار حادثه شد؛ من نیز در این آتش‌سوزی جان سالم به در بردم، پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیرمراحل قانونی پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: تسنیم

tags # قتل ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!