Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه آلومینیوم اراک بیانیه‌ای را در اعتراض به مسائل داوری در لیگ برتر منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه‌ای از داوران مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران خواست تا شهامت عذرخواهی بابت اشتباهاتشان را داشته باشند.
در این بیانیه آمده است:

“بدینوسیله باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک ضمن احترام و خداقوت به داوران زحمتکش فوتبال، عوامل برگزاری مسابقات و کمیته داوران سازمان لیگ فوتبال؛ اعتراض خود را نسبت به داوری مسابقات علی‌الخصوص سه دیدار اخیر آلومینیوم اراک مقابل تیم‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران و ذوب آهن‌ اصفهان که منجر به از دست رفتن امتیازات در این دیدارها شد را اعلام می‌دارد و از داورانی که مرتکب اشتباه می‌شوند می‌خواهیم که شهامت عذرخواهی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چراکه چشم و امید هواداران فهیم و ورزش دوست و مردم زحمتکش یک استان و شهر به این تیم است و در عجبیم چرا از تیم‌های دیگر عذرخواهی می‌‌شود ولی از تیم آلومینیوم عذر خواهی نمی‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلومینیوم اراک لیگ برتر داوری آلومینیوم اراک داوری لیگ برتر آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست

ناتینگهام فارست برای اولین بار در لیگ برتر شغل «مشاور داوری» را معرفی کرده بود. 

طرفداری | پس از 77 روز، مارک کلاتنبرگ از شغل مشاور داوری باشگاه لیگ برتری کناره‌گیری کرد. 

به گزارش اتلتیک؛ نونو اسپریتو سانتو، سرمربی ناتینگهام فارست در زمان استخدام کلاتنبرگ ابراز امیدواری کرده بود که این انتصاب به او کمک کند تا بفهمد چرا تیمش در فصل جاری چندین بار با اشتباهات داوری مجازات شده است. پس از این که فارست به طور علنی در مورد بی‌طرفی استوارت اتول، کمک داور ویدیویی بازی با اورتون در تاریخ ۲۱ آوریل ابراز تردید کرد و حتی به فکر شکایت از مسئولان داوری لیگ برتر افتاد، فشارها برای استعفای کلاتنبرگ افزایش یافت. کمیته داوران لیگ برتر طی چند نوبت به دلیل اشتباهات داوری علیه ناتینگهام فارست از این باشگاه عذرخواهی کرده است. 

هاواب وب در ماه اوت به دلیل اخراج و پنالتی اشتباه مقابل منچستریونایتد از ناتینگهام فارست عذرخواهی کرد. او سپس به دلیل اشتباه داوری در شکست مقابل بورنموث با باشگاهی شاکی تماس گرفت. وب روزهای گذشته تایید کرده بود که اعتراض ناتینگهام فارست به اشتباه داوری در دیدار با اورتون صحیح است. با این حال، با تمامی این حواشی، مارک کلاتنبرگ تصمیم گرفت پس از 77 روز شغلش جدیدش را کنار بگذارد. 

ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)