Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد عظیم ملک سه شنبه شب در آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: استان کردستان، استانی فرهنگی و به عنوان شهر خلاق موسیقی معرفی و شناخته شده است و نیاز است در حوزه زیرساخت به صورت جدی حمایت شود.

وی با اشاره به نقش ذیحسابان ادارات به ویژه در نهادهای فرهنگی افزود: ذیحساب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید راهکارها و برنامه‌های لازم برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگ و هنری را به جد پیگیری و مدنظر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: ذیحسابان در ادارات کل باید براساس مأموریت دستگاه حرکت کنند و با تعامل و همکاری مشکلات و امور محوله را به نحو احسن حل و به سرانجام برسانند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کردستان اعلام کرد: حوزه فرهنگ و هنر از جمله حوزه‌هایی است که ذیحسابان باید با توان ویژه‌ای و برنامه‌ریزی کوتاه مدت و  بلند مدت امور را با همکاری مدیر دستگاه حل و فصل کنند. 


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، نیز در این آیین اظهار داشت: عزم و اراده مدیریت استان بر اتمام و ساخت پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر استان جدی است.

عبیدالله رستمی افزود: حوزه فرهنگ و هنر استان در حال حاضر پروژه‌های مهم زیر ساختی از جمله تالار مرکزی سنندج، پلاتوهای پنجگانه در شهرستان‌های استان در حال ساخت دارد و نیاز هست اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان در این زمینه ما را حمایت و کمک کنند.

 

وی عنوان کرد: پیگیری و اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر از جمله تالار مرکزی سنندج و پنج پلاتوهای سطح استان از مهمترین اولویت‌های حوزه زیرساختی است و قطعا نگاه فرهنگی و عزم و اراده جدی مدیران رده بالای استان در توسعه فرهنگی استان مثبت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص هنرستان دخترانه هنرهای زیبای استان گفت: یکی از مهمترین ارکان حوزه فرهنگ و هنر آموزش و تعلیم است که این اداره‌کل با تاسیس و راه‌اندازی هنرستان دخترانه هنرهای زیبا به این امر به صورت ویژه اهتمام ورزیده و نیاز است اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان بعضی از نواقص این هنرستان از جمله حصارکشی و اتمام جزئیاتی از طبقه فوقانی هنرستان را در تخصیص اعتبارات سال آینده مدنظر قرار دهد. 

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حاجی ویسی ذیحساب قبلی با اهدای لوح تقدیر و هدیه فرهنگی از سوی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی قدردانی و حکم انتصاب فرزاد خرمشی ذیحساب جدید با امضای مدیرکل امور اقتصادی و دارای به ایشان ابلاغ و اهدا شد.
انتهای پیام۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ کردستان مدیرکل اقتصاد و دارایی ملک کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه فرهنگ و هنر اداره کل کل امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی توسط دستگاه‌های مربوطه نظارت می‌شود.
علی دهقانی افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری نفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.
دهقانی گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده می‌کنند بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت دارند.

دیگر خبرها

  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند