Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیورنتینا در ژانویه یک مهاجم می خواهد. 

الکساندر کوکورین، مهاجم روس اسپارتاک مسکو گزینه اصلی فیورنتینا برای تقویت خط حمله است.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، مدیران فیورنتینا ساعاتی قبل جلسه ای در مورد نقل و انتقالات برگزار کردند که قرار بر این شد فاز هجومی تیم تقویت شود. اولین نام برای این تیم ایتالیایی جهت تقویت خط حمله الکساندر کوکورین از اسپارتاک مسکو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم 29 ساله سابقه کار با مانچینی و کاپلو را داشته است و ویولا در موقعیت خوبی برای جذبش قرار دارد. اگر فیورنتینا نتواند کوکورین را جذب کند، جذب فلیپه اندرسون، فوروارد برزیلی وست هم که به صورت قرضی در پورتو حضور دارد، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید: وست هم به دنبال فسخ قرارداد قرضی فلیپه اندرسون در پورتو

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود چهره نگاری مادر و دختری که با جادو و جمبل طلا می دزدیدند آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری