Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، کشاورزان با سواد در اولویت دریافت خدمات جهادکشاورزی هستند.

فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی استان آذربایجان شرقی در محل سالن جلسات استانداری با تشریح ساختار وزارت جهادکشاورزی گفت: این ساختار بیشتر آموزشی و ترویجی بوده و اگر اقدامات اجرایی به دنبال آن آمده است صرفاً به خاطر ترغیب کشاورزان برای مسائل آموزشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آموزش‌ها زمانی می‌تواند موثر واقع شود که آموزش پذیر با سواد بوده و برای یادگیری دانش جدید رغبت داشته باشد گفت: اولویت ما در بخش آموزش در اختیار قراردادن تمامی امکانات و فرصت‌ها به دستگاهی است که افراد را باسواد می‌کنند و همواره قدردان زحمات دستگاه متبوع خواهیم بود و در راستای ارتقای ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی با هر دستگاهی آماده همکاری خواهیم بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان به سامانه پهنه بندی اشاره کرد و گفت: می‌توان در جهت آموزش کشاورزان یک دسترسی به دستگاه مرتبط ایجاد کرد و اطلاعات مربوط به نحوه آموزش را در آنجا بارگذاری کرد و آموزش دهندگان با استفاده از اطلاعات سامانه، به آموزش کشاورزان بپردازند.

او به اولویت ارائه خدمات به کشاورزان با سواد و آموزش دیده اشاره کرد و گفت: برای ترغیب کشاورزان به امر آموزش می‌توان خدمات را اولویت بندی کرد و برای کشاورزان با سواد خدمات ارزنده‌ای ارائه داد، اما هرگز امکان محرومیت از ارائه خدمات برای قشر زحمتکش کشاورزان امکان پذیر نخواهد بود.

صادقی معاون سواد آموزی استان آذربایجان شرقی نیز با تاکید بر ضرورت مشارکت همگانی برای ریشه کنی این معضل اجتماعی گفت: رشد باسوادی استان از ۳۶ درصد اوایل انقلاب در سرشماری سال ۹۵ به ۹۵.۶ درصد رسیده است.

صادقی گفت: نهضت سواد آموزی یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.

برچسب ها: فتحی ، جهاد کشاورزی تبریز ، کشاورزی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Lvc

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فتحی جهاد کشاورزی تبریز کشاورزی کشاورزان با سواد آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی