Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نامه‌ای به سعید نمکی وزیر بهداشت، ضمن تشکر از زحمات ایشان در عرصه رسیدگی به خانواده معزز شهدای سلامت و تعیین تکلیف پرونده‌های بسیاری از این عزیزان، خواستار رسیدگی به معضلاتی مانند وضعیت مالی خانواده شهدای سلامت، لحاظ نمودن کادر درمان بخش خصوصی در زمره شهدای سلامت و سایر معضلات موجود در این عرصه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- همانطور که استحضار دارید همکاران زیادی از بخش خصوصی و در مطب‌ها در صف مقدم معاینه و مواجهه با بیماران کرونایی قرار دارند که بعضی از این بزرگواران در این مسیر مبتلا به کرونا و نهایتاً شهید شده‌اند، لذا خواهشمند است ضمن طرح این موارد، این عزیزان مشمول عنایت و شمول عنوان شهید مدافع سلامت قرار گیرند.

۲- حقوق جاری شهدای مدافع عرصه سلامت بلافاصله پس از شهادت قطع می‌شود و تا زمان رسیدگی به پرونده‌های این عزیزان، خانواده آنها در شرایط سخت و عسر و حرج قرار گرفته و از حقوق قانونی محروم هستند. لذا خواهشمند است دستور فرمائید تا زمان رسیدگی به پرونده در کمیسیون مربوطه حقوق ایشان تأمین شده و رسیدگی لازم انجام شود.

۳- ایجاد گروه‌ها و تیم‌های بازدید و رسیدگی مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی به خانواده معزز شهدای سلامت در قالب «گروه تعاون» برای بررسی کمبودهای مادی و معنوی خانواده این عزیزان و تسکین آلام آنها (همچون دوران دفاع مقدس) اقدام شایسته‌ای است که در صورت موافقت جنابعالی می‌تواند هماهنگی‌های لازم توسط سازمان نظام پزشکی انجام شود.

کد خبر 5126156

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی مدافعان سلامت شهدای سلامت ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا بیماری های غیرواگیر دیابت سیما سادات لاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا سرطان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شیوع کرونا پروتکل های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران کودکان شهدای سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم

جاده نشتیفان - قائن یکی از جاده‌های اصلی بین شهر مشهد تا شهر بیرجند محسوب می‌شود به همین جهت تردد در این جاده بسیار زیاد است، اما از وضعیت مناسبی برخوردار نیست. یکی از مشکلات اصلی این جاده باریک و خطرناک بودن آن است از سوی دیگر روکش آسفالت آن نیز نیاز به ترمیم دارد.

یک موضوع دیگر که اهمیت این جاده را زیاد می‌کند وجود بزرگترین معدن خاک آهن ایران است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت جاده را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران