Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:58:55 GMT

قلب دفاع استقلال هنوز ضعف دارد/ «میلیچ» را برگردانید

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۸۵۱۱

قلب دفاع استقلال هنوز ضعف دارد/ «میلیچ» را برگردانید

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و تراکتور در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام به مصاف هم رفتند که شاگردان محمود فکری در استقلال توانستند با ارائه یک بازی برتر، میزبان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند.

رضا رجبی مدافع پیشین استقلال در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: در وهله اول به هر دو تیم تبریک می‌گویم که با ارائه فوتبالی سالم و جوانمردانه به دور از حواشی به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان زور استقلال به حریف خود رسید و بهتر از فرصت‌های پیش آمده استفاده کرد تا تیم پیروز این میدان شود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: در این دیدار خط حمله استقلال فوق‌العاده بود و هر ۳ گل بازی حاصل تلاش مهاجمان بود و توسط خود آنها به ثمر رسید. با عملکردی که مهاجمان در این بازی داشتند، بعید می‌دانم فکری در بازی‌های بعدی تغییری در این ترکیب ایجاد کند.

وی اضافه کرد: با تغییرات اندکی که در خط میانی ایجاد شده بود، این منطقه از زمین نسبت به بازی‌های قبلی عملکرد بهتری داشت. از نظر من حضور شجاعیان در ترکیب خط میانی باعث شد تا هم ضریب جنگندگی در این بازی افزایش پیدا کند و هم بازی‌سازی بهتری از خط میانی شاهد بودیم. نقطه اوج این اتفاق هم صحنه منتهی به گل سوم تیم بود که شجاعیان با تلاش انفرادی در میانه زمین توپ‌گیری کرد، سپس بین چند بازیکن حریف اقدام به حفظ توپ کرد و بعد از آن با بازی‌سازی خوب خودش پایه گذار گل سوم شد.

مدافع پیشین آبی پوشان سپس بیان داشت: اما نقطه ضعف و عدم هماهنگی در خط دفاعی و به خصوص در قلب دفاع همچنان به چشم می‌آید. ما اوج این عدم هماهنگی را مقابل پرسپولیس دیدیم و با اینکه تغییراتی در این منطقه ایجاد شده بود اما این مشکل مقابل تراکتور همچنان وجود داشت.

رجبی تصریح کرد: کادر فنی استقلال باید روی خط دفاعی و به خصوص قلب خط دفاعی تیم کار کند؛ چرا که قطعاً با عدم رفع اشکال ممکن است مقابل تیم‌های دیگری که خط حمله خطرناکی دارند دچار مشکل شویم. ما این مشکل را از هفته‌های اول مقابل فولاد دیدیم و تا امروز ادامه دارد.

پیشکسوت آبی پوشان سپس به غیبت میلیچ اشاره کرد و گفت: واقعاً نمی‌دانم مشکل چیست، اما این را می‌دانم که استقلال امروز بیشتر از هر زمان دیگری به بازیکنی مثل میلیچ نیاز دارد. او یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای و با کیفیت است که در این مقطع می‌تواند با حضورش در کنار تیم به ارتقای سطح کیفی کمک کند.

وی تصریح کرد: ما هنوز در دفاع چپ دچار مشکل هستیم و به نظر من بهترین گزینه برای قرار گرفتن در این پست خود میلیچ است. وقتی او بازیکن استقلال است، با او قرارداد دارند و اول و آخر باید پولش را بدهند، چرا طوری رفتار می‌شود که از وجود او استفاده نشود.

کد خبر 5125551

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران رضا رجبی باشگاه تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال تراکتور تکواندو مهدی طارمی لیگ برتر بسکتبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات