Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

 

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

مرجانه گلچین، چهره محبوب و شناخته شده تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویر متفاوتی از خود در پشت صحنه یک سریال جدید تلویزیونی در صفحه‌اش نوشت:

"وایستا جلو نیا وگرنه شلیک میکنم
ای وای خداروشکر که این فقط یه اب پاشه ده تومنیه  وگرنه چه خون و خونریزی به پا میشد
عکس پشت صحنه از مرتضی خان صدیقی فیلمبردار گلمونه
این عکسمو خیلی دوست دارم
همچنان در حال فیلمبرداری سریال بوتیمار در شمال کشور"

 

سینا سرلک، خواننده موسیقی پاپ و سنتی ایرانی، در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش ویدئویی جالب از خود و دخترش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

مه‌لقا باقری، بازیگر سینما و تلویزیون و همسر جواد عزتی، تصویری دیده نشده از کودکی خود را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"شیرین بود کودکی و چین و شکن لباس کوردی ام،
مباد که فرهاد از یادم ببرد و سنگ شود چون بیستون"

 

علی زندوکیلی، خواننده جوان و مشهور موسیقی سبک سنتی، با انتشار تصویری از خود در صفحه مجازی‌اش نوشت:

"چون سوی من میلی کنی
روشن شود چشمان من
(حضرت مولانا)"

 

آشا محرابی، هنرپیشه بی حاشیه سینما و تلویزیون تصویری از خود و رزیتا غفاری را در صفحه‌اش منتشر کرد.

"با رزیتاى زیبا ، هنرمند و مهربان
عکس از : سارا محمودى"

 

شاهین جمشیدی، مجری برنامه‌‌های تلویزیونی با به اشتراک گذاشتن تصویری در صفحه شخصی‎اش، نوشته‌ای قابل تأمل را منتشر کرده است.

"عزیز من !
خوشبختی ، نامه‌ای نیست که یک روز، نامه رسانی ، زنگ در خانه ات را بزند و آن را به دست‌های منتظر تو بسپارد . خوشبختی ، ساختن عروسک کوچکی ست از یک تکه خمیر نرم شکل پذیر ... به همین سادگی ، به خدا به همین سادگی ، اما یادت باشد که جنس آن خمیر باید از عشق و ایمان باشد نه از هیچ چیز دیگر ...
خوشبختی را در چنان هاله یی از رمز و راز، لوازم و شرایط ، اصول و قوانین پیچیده ی ادراک ناپذیر فرو نبریم که خود نیز در شناختنش ناتوان شویم ...
خوشبختی ، همین عطر محو و مختصر تفاهم است که در سرای تو پیچیده است ..."

 

مسعود ده‌نمکی، کارگردان مطرح سینما و تلویزیون تصویری از نوشته سردار حاج قاسم سلیمانی را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

 

امیرمحمد متقیان، بازیگر حوزه کودک و نوجوان که سال‌هاست در کنار عمو پورنگ به فعالیت می‌پردازد، استوری زیر را در صفحه‌اش منتشر کرد.

 

امیرمحمد زند، هنرپیشه سینما و تلویزیون با انتشار استوری‌ در صفحه خود از پاکیزه شدن هوای به شدت آلوده تهران خبر داد.

 

 

منبع: شریان

کلیدواژه: سینما و تلویزیون صفحه شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

کد خبر 6092981

دیگر خبرها

  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او