Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این بسته‌های سرمایه‌گذاری ویژه طرح‌های توجیهی واحدهای تولیدی شامل پلیمر اس. بی. اس (SBS)، ریسندگی نخ، بافندگی و رنگرزی و تکمیل پارچه در سیستم پشمی فاستونی، گریدهای مختلف پلی‌استال پلی اکسی متیلن، گریدهای مختلف متیل متاکریلات و پلی متیل متاکریلات و تولید الیاف شیشه از بازالت و کربن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۱۶۳ میلیون و ۲۷۴ هزار یورو سرمایه‌گذاری و زمینه اشتغال مستقیم برای دو هزار و ۵۷۰ نفر فراهم می‌شود.
خسروی تصریح کرد: رویکرد جدید سرمایه‌گذاری بر مبنای زنجیره‌های ارزش و مشارکت‌های سرمایه‌گذاران خارجی است.
وی یادآور شد: طرح‌های سرمایه‌گذاری جدید در حوزه صنعت چهارمحال و بختیاری به 2 زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده و آماده ارائه به سرمایه‌گذاران است.
رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری این طرح‌ها را جزو برنامه‌های اولویت‌دار کشور دانست و اظهار داشت: این محصولات تولید داخل ندارند و به‌علت واردات آن‌ها، ازربری بالایی دارند.
وی گفت: امکان‌سنجی این طرح‌ها انجام شده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند برای دریافت گزارش‌های توجیهی اقدام کنند.
خسروی تاکید کرد: قرار شده این طرح‌ها در شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته و کم‌برخوردار با سرانه کم‌ اشتغال در چهارمحال و بختیاری اجرایی شود.
وی افزود: امکان تخصیص و پرداخت تسهیلات بانکی برای تسریع در روند راه‌اندازی این طرح‌ها وجود دارد.
به گزارش ایرنا، هم‌اکنون بیش از ۹۵۰ واحد تولیدی صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

برچسب‌ها رونق اقتصادی جهش تولید چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا اشتغال زایی سرمایه گذاری کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق اقتصادی جهش تولید چهارمحال وبختیاری رونق اقتصادی جهش تولید چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا اشتغال زایی سرمایه گذاری کارآمدی دولت اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری