Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالصمد نجفی مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم بیان کرد: این پالایشگاه اکنون خوراک خود را از منابع گازی نار، کنگان و عسلویه دریافت می‌کند و تولید آن بیش از تعهد در نظر گرفته شده است، اما در صورت نیاز کشور، آماده دریافت خوراک حداکثری از منابع مشترک پارس جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شرکت پالایش گاز فجرجم نسبت به مدت مشابه در زمستان سال ۹۸، حدود ۱۰ درصد افزایش تولید دارد و هیچ مشکلی برای تولید پایدار و استمرار تولید نداریم، از سویی افزایش تولید گاز در این مجموعه سبب افزایش تولید دیگر محصولات شرکت مانند ال‌پی‌جی نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید

تولید گاز در پالایشگاه فجر جم افزایش یافت ۴۰درصد بنزین و ۷۵ درصد گاز کشور از پارس جنوبی تأمین می‌شود

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم همچنین با تأکید برضرورت رعایت الزام‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی)، افزود: استمرار تولید در این شرکت با رعایت همه اصول ایمنی و محیط زیست همراه است و کارکنان همواره باید در تقویت این اصل بکوشند.

تصفیه بیش از ۳۰ هزار لیتر روغن توربو

 رئیس برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیرات شرکت پالایش گاز فجرجم نیز با اشاره به اهمیت تصفیه روغن توربو در تأسیسات صنعتی گفت: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۳۰ هزار لیتر روغن توربو ماشین‌ها در این شرکت تصفیه شده است.

ناصر معدلی افزود: افزایش سطح وارنیش روغن یکی از عوامل محدودکننده عمر مفید روغن‌های صنعتی گران قیمت و تصفیه روغن توربوماشین‌های صنعتی، ضروری است.

او عنوان کرد: اداره تعمیرات شرکت پالایش گاز فجرجم یک دستگاه پکیج وارنیش روغن خریده است که با به کارگیری آن، امکان استفاده دوباره از روغن آلوده و حذف آلودگی از بدنه‌های داخلی مخازن و مسیر‌های انتقال روغن که سال‌های متمادی روی هم انباشته شده، فراهم می‌شود.

 رئیس برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیرات شرکت پالایش گاز فجرجم بیان کرد: آلودگی‌های انباشته شده در این مسیر‌ها با شارژ روغن جدید در مخزن، آلودگی روغن جدید را در پی دارد که با حذف و جدا کردن ذرات وارنیش از مسیرها، آلودگی به روغن جدید منتقل نمی‌شود و این کار بر دوام روغن جدید و طول عمر تجهیز می‌افزاید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی پالایشگاه جم تولید گاز مصرف گاز وزارت نفت شرکت پالایش گاز فجرجم روغن جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند