Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زینب جوانمردی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در ادامه بازرسی های مستمر کارشناسان معاونت غذا و دارو از چندین باب عطاری در شهرستان آبادان بازرسی بعمل آمد.

او افزود: این بازرسی توسط کارشناسان واحد نظارت بر فرآورده های طبیعی،سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان به صورت سر زده انجام شد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم فروش داروهای گیاهی، پودرهای گیاهی ترکیبی دست ساز ، اصالت ، سلامت کالا و کنترل تاریخ انقضا عرقیجات مورد بررسی قرار گرفت و با مشاهده موارد مغایر با دستورالعمل های بهداشتی و اقلام غیر مجاز در این اماکن، نکات لازم و ضروری تذکر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانمردی خاطرنشان کرد: عطاری‌ها به عنوان فروشندگان گیاهان دارویی صرفا مجاز به عرضه گیاهان دارویی به صورت خشک و مفرده و نیز عرضه عرقیات گیاهی دارای پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو هستند.

او گفت: شماره تلفن ۱۹۰وزارت بهداشت و درمان آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان گرامی است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازدید از عطاری گیاهان دارویی معاونت غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان کوهی مراغه
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد